blond Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Eller bare barnas? Mange går over til å bare feire "runde dager" etter de får barn. Litt synd i grunn.
yasmina Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Vi inviterer famile over somregel ,uansett hvems bursdag det er. Utover det er det mindre feiring for oss voksne. Blir gjerne til at vi gaar ut og spiser, enten bare jeg og mannen eller gjerne sammen med noen venner. Har vaert daarlig med skikkege bursdagsfester de siste aarene , men staser paa aata det igjen naa som vi snart er ferdige med babyer og veldig smaa barn.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Pleier å lage noen kaker og kaffe, ringer eller skriver melding til de som ikke er aller nermest så kommer familien og noen venner. Er vannt til det i min familie, så har bare fortsatt med det. Har forøvrig aldri blitt invitert/fått sms når noen i samboers familie har hatt bursdag utenom rund dag.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Det varierer fra år til år, om dagen faller på ei helg eller ikke..hehe:)
blond Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2008 Det høres litt trist ut? Eller liker du å ha det stille?
~~DoraDora~~ Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Ja vi feirer alle sin fødselsdag. Da inviterer vi familie til kaffi og kaker. Koselig å samle familien på denne måten
auro Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 Vel, vi har 4 bursdager ila 3 uker. Jeg har til slutt, så da blir det som oftest ikke så mye igjen på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå