Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Gjorde for et par år siden, sliter litt med dårlig samvittighet. Tror ikke hun så det komme i det hele tatt. Men jeg klarte rett og slett ikke å høre på blablablablablabla mer. Bare seg selv, seg selv, seg selv.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Det har i så fall vært "naturlig" om jeg har kuttet ut noen. At vi bare har sklidd vekk fra hverandre med sjelden kontakt, og da har det vært fra begge sider. Forskjellige retninger i livet osv. Men har aldri bevisst kuttet ut ei venninne. Hadde jeg hatt en venninne jeg opplevde som plagsom, så hadde jeg nok heller snakket med henne om det. Gjort henne oppmerksom på hvordan hun oppfører seg. Og sånne ting går noen ganger begge veier også Jeg tror ikke jeg hadde bare kuttet noen helt ut uten videre. Men som sagt, har aldri vært i den situasjonen at jeg har følt behovet. Har venner jeg synes kan være plagsomme til tider, men så har de sikkert noe de synes er plagsomt med meg også
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 ja jeg har også gjort det, men det på bakgrunn av noe hun sa til meg. hun har prøvd mange forsøk på å ta opp igjen kontakten, men jeg har vært helt taus tilbake. jeg har unngått all form for kontakt med henne de siste åtte ni mnd.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Ja, mange ganger, og det er ganske naturlig at man kutter ut noen venninner og så får nye. Hun ene jeg kutta ut var nok slik som din venninne, for hun snakka utrolig mye om seg selv hele tida, og det meste var skryt. "Da jeg kom på jobb så lyste alles ansikt opp, for endelig ble det morsomt der! Han har visst sagt til flere at han ikke er interesessert i meg, men jeg vet bedre, for jeg kan se det på øynene hans." Osv., osv.. En gang prata hun så lenge og mye om seg selv at jeg la fra meg røret, gikk på do og kom tilbake igjen uten at hun merka noe. Da lurte jeg på om det egentlig var meg hun likte eller hun bare trengte noen å prate til. Det er ikke noen vits i å bare fortsette et vennskap om dere har vokst fra hverandre eller du irriterer deg mer enn gleder deg over henne.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har, holdt på å bli gal til slutt. Hun ventet at jeg skulle stille opp dag og natt, hvilket jeg også gjorde. Egentlig en lang historie, men for å gjøre den kort; hun ble sur hvis jeg var sammen med andre. Det er noe jeg ikke kan akseptere.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 Ha haha, fantastisk! Legge fra seg røret, og ikke merke noe... den likte jeg ;-D
lana<3 Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 jeg har også kuttet ei sånn som bare pratet om seg selv. Ene gangen hun ringte hadde jeg ikke sovet hele natten og jeg sovnet fra tlf i en halvtime, når jeg våknet igjen pratet hun enda. Brøt med henne av samme grunn, det var bare hun, hun og hun.....
Erisa* Skrevet 17. juli 2008 #10 Skrevet 17. juli 2008 Hehe, jeg har blitt kutta ut, men vet ikke helt hvorfor. Har prøvd å ta opp igjen kontakta, men det funker ikke. Har tydeligvis gjort noe sårende eller noe. Men det gjør meg ikke så mye, vi hadde uansett ikke så god kontakt lenger.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #11 Skrevet 17. juli 2008 Har nettopp kutta ut min bestevenninne, fordi hun er så utrolig utakknemlig. Blir helt kvalm.Synd å si det men....Blir nok bedre uten henne, selv om jeg er utrolig glad i henne. Er som å bryte et forhold... Får litt sånn "kjærlighets sorg lignende greie"
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #12 Skrevet 17. juli 2008 Anonym 18:58 her igjen. Må legge til at det er utrolig lett å se hvem som er dine ordentlige venner når man er en av de første som blir gravide. Noen stiller opp og ber deg med på ting, mens mange gir faen i deg fordi man ikke kan de tingene man kunne før...som drikke og slå ut håret. Det er litt spesiellt mener jeg....
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #13 Skrevet 17. juli 2008 Nei, men jeg har blitt kuttet ut uten at jeg vet hvorfor. Kanskje fordi det ble slutt med kjæresten min, som var kompis med hennes kjæreste. Kanskje fordi jeg etter det gikk ned 7 kilo på noen måneder fordi jeg ble veldig rastløs. Jeg skjønner i ettertid at det hadde noe med sjalusi å gjøre i hvert fall. Den gangen var det ille, faktisk verre enn at det ble slutt med kjæresten. Jeg hadde ikke så mange andre venner, og var i en ganske trasig fase av livet. Jeg vet at hun angrer seg i dag. Det ble etter hvert slutt mellom henne og kjæresten hennes også. Vi har møttes et par ganger etterpå, gjennom andre venner. Vi har jo fremdeles noen felles venner. Fikk julekort sist jul, men jeg kjenner at det går ikke for meg å ha kontakt uten at vi eventuelt får skværet opp. Jeg trenger å vite hvorfor hun plutselig ikke ønsket å ha mer med meg å gjøre hvir vi skal ha mer kontakt. Dette er over ti år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå