yasmina Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Neei, du boer ikke lese den hehe.... Tenkte jeg skulle ta for meg en lettlest bok sliten og gravid som jeg er saa derfor jeopte jeg meg The charming man av marian keyes og den er kjedelig og daarlig. Men foer det leste jeg "tett inntil dagene" av Mustafa can. Den kan anbefales. Det er historien om en mamma paa doedsleie som foteller sin soenn om sitt liv. Hun har alltid vaert hemmelighetsfull, men naa vil han vite. Hun fikk 15 barn, 7 av dem doede. De er fra kurdistan, men utvandret til Sverige paa 1970 tallet. Kjempe bra bok !
blond Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 Den boka har jeg hørt mye om og ønsker meg den! Har du lest "9 måneders helvete"? Husker ikke forfatter, men det er en lettlest og morsom bok. Minner litt om "Ps! Jeg elsker deg". Egentlig ikke min type bok, men grei sommerlektyre.
yasmina Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Nei, den har jeg ikke lest. Er det en norsk bok ? Er nesten avhengig av aa faa boekene paa engelsk hvis jeg skal kjoepe den her nede ? Ellers saa er min mamma hjemme i norge akkurat naa saa kan jo evt faa henne til aa frakte ned. Hadde vaert OK med en morsom,lettlest bok paa barsel.
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 leser the 5 people you meet in heaven. mitch albom. faaaaantastisk bok...på linje med veronica decides to die, som jeg elsker!
blond Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2008 Den er ikke norsk. Har den selv, men den er utlånt for tiden så jeg får ikke sjekket hvem forfatteren er. Google er tingen.
yasmina Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Nine months av Sara Ball tipper jeg det er. tenkte meg en tur i bokhandleren neste uke saa da havner den paa liten min
blond Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2008 Det er nok riktig. Du skjønner sikkert hva den handler om av tittelen. Ikke ofte jeg leser en bok på 400 sider på to dager, men denne bare forsvant!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 "drageløperen" må nok si at boken er 5 sen ganger bedre enn filmen:) ellers så går det VELDIG mye i serier som sønnavind, farsarven,livsarven, Rosehagen,Fiolsteinen og folket på Lindstad, så nok å lese i...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå