Moniken, mamma til 3 Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Jeg lurer på om noen vet hvor man kan få tak i en sånn 70-talls vognpose i kordfløyel med foring inni? Jeg har nemlig en (som jeg brukte da jeg var baby) som jeg har brukt til sønnen min, og nå venter jeg tvillinger og vil bruke den igjen, men da hadde det vært morsomt å få tak i en som ligner. Trenger jo to av alt nå.. Takknemlig for alle tips.
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Vi kjøpte på loppemarked faktisk, til 30 kr. Rød og med lammeskinn inni, stoffet var ikke falmet et eneste sted... Sjekk på bruktmarkeder, finn, loppemarked og heng opp lapp på butikken eller sett inn annonse i avisa, kan jo være heldig
anette&tutta mari :) Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 åh jeg hadde grønn kordfløyelspose da jeg var baby.. hm lurer på om mamma fortsatt har den . . .
lykketreff:-) Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Jeg ble så glad da svigermor henta fram den gamle posen som samboeren min og brødrene har brukt og som bestemora kjøpte i 1972 :-) Den er i brun kordfløyel og like fin som ny. Gleder meg til å bruke den! Alle hadde sånne poser på 70-tallet, så det lykkes sikkert å få tak i en til!
Gravidsmurf :) Skrevet 18. juli 2008 #5 Skrevet 18. juli 2008 de har på nøstebarn.no men blir kanskje litt dyrt å kjøpe ny. hvis ikke blir det jo som de andre sier, finn, brukt market osv
AO3 Skrevet 18. juli 2008 #6 Skrevet 18. juli 2008 Jeg arver en i brun kordfløyel med saueskinn inni av mor, både jeg og begge søsknene mine har brukt den. Den ser jo ut som ny! Men den kan du ikke få, dessverre, den skal jeg bruke selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå