Gå til innhold

hvor lang ti ette at du ble strippa starta fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis d hjalp på å bli strippa før dæ da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det hadde noe å si, men jeg ble strippa fredags kveld, og fikk da masse maserier. Men de roet seg i løpet av natta. Søndags kveld begynte riene på skikkelig, og halv fem natt til mandag var det såpass at vi dro på føden, og fødselen var i gang. Snuppa kom ut mandag kl halv to.

Skrevet

ingen fler?:)

Skrevet

jeg kom nettopp fra jodmor og ble strippa en dag over termin så jeg lurer også:)

Skrevet

jeg ble strippet mandag 26 mai og begynte med rier torsdag 29 mai, hun var ute 0146 den 30 mai. når jeg ble strippa så var jeg moden og hadde allerede 2 cm åpning.

lykke til:)

Skrevet

hva vil det si å bli strippa???????

Skrevet

Dytter litt på denne jeg, da jeg har blitt strippet i dag og lurer på det samme :)

Skrevet

jordmor eller lege tar å røsker og tøyer oppi underlivet, drar i livmortappen eller noe og prøver å lage åpningen større ved å dytte fingrene oppi der. man må vel være moden trur jeg for at de gjør det. man på en måte irriterer livmora, ikke så behagelig, men det går:)

Skrevet

Jeg ble strippa i går og til morgenen idag så gikk slimproppen. Så venter i spenning på om det skjer noe mer snart..

Skrevet

Da jeg skulle ha nr 2, ble jeg strippet ca kl 12 om formiddagen...

På tur hjem , var jeg innom butikken og fikk skikkelig tak o magen, mao rier.

Det fortsatte utover ettermiddagen og kl 20.30 om kvelden var gutten født:)

Skrevet

åhh da va jo du kjempe heldi! tvile på at d skjer her:)

kossn går d me dåkker andre som e strippa idag`?

Skrevet

Jeg ble strippet i går, og hadde masse action i går kveld og i natt. Men i dag var det rolig igjen, gitt.

Blir jo litt mer positiv av å lese andres erfaringer, da. Virker som det ikke har gått så veldig lang tid fra de har blitt strippet og frem til fødsel! :)

Skrevet

ja virke som om d vanlivis tar 2 daga sånn ca før den lille kommer....

Skrevet

Jeg har blitt strippet med mine to gutter (nå 5,5 og 4år) på overtidskontroll. Da har jeg hatt 2cm åpning,og begge gangene har det startet på natten etter og guttene blitt født dagen etter stripping. Så jeg er ganske sikker på at det har hatt virkning på meg;)

Blitt lovet av jordmor at dette skal gjøres denne gangen også. Da mest sannsynlig før 14 og 12 dager over termin:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...