**¤¤** Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Jeg skal på jobbintervju på mandag, men angrer nå at jeg har sagt ja til å komme. Har ikke så lyst på den jobben og dessuten så ligger den et stykke unna fra der jeg bor. Det var vikarbyrået som sendte CV min dit for jeg er ute etter jobb nå. Vet at jeg burde dra dit og tar den jobben hvis jeg får den, men jeg har virkelig ikke lyst til å jobbe der pga. avstanden og ikke har vi bil heller. Dessuten kommer jeg til å tape på inntekt likevel siden jeg ikke vil få noe på skatten siden reisevei til jobben ikke er over 7 km og jeg kommer til å tape på barnepike også. Er det noen som kan hjelper meg hva jeg kan si til vikarbyråen? Vil ikke virke som at jeg er kresen. For det er jeg ikke. Men jeg tjener ikke noe hvis jeg tar den jobben.
**¤¤** Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. juli 2008 PS. Glemte å si at jeg har en vikarjobb nå som jeg begynte for to uker siden. Vet ikke om jeg skal jobbe her i neste måned eller ikke. Tviler på det da det er ganske stille her.
blond Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Jeg ville stilt på intervju for erfaringens skyld. Hvis jeg fikk tilbud om stillingen ville jeg stilt lønnskrav som gjør at det lønner seg å ta jobben. Om det ble godtatt ville jeg jobbet der inntil jeg fikk en ny jobb og begynt å søke med det samme. Kan du sykle til jobb, ta buss/tog/trikk?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Jeg må nok ta buss. Så det vil ta ca.1 1/2 time bare til jobben, men som sagt så er det ikke sikkert jeg får jobben. Jeg får nok bare dit og ser hva som skjer. Takk for svaret:)
blond Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Tre timers busstur går ikke, det skjønner jeg. Lykke til med intervjuet, du kan lære mye som du kan bruke i intervju til en jobb du ønsker deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå