Gå til innhold

Dere som har fòdt : Hvilken termin stemte hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ennà usikker pà hvilken termin jeg skal benytte meg av. Legen gàr utifra min mens termin, selv om UL viste en annen. (Mens termin 3 november, UL termin 22 oktober) Har vaert til flere kontroller, og den lille gutten min ligger godt over gjennomsnittet, nesten 2 uker foran sin alder.

Sist jeg fòdte, ble det fòdsel 1 dag fòr UL termin :-) Og hàper jo egentlig at det skjer nà ogsà :-)

Hvilke erfaringer har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt relativt stort sprang mellom mens- og UL-termin, og det er sistnevnte som har stemt de to gangene jeg har født. Denne gangen er det bare to dager mellom menstermin og UL-termin, så da stemmer vel begge :)

Skrevet

Min egen mens termin stemte...

Var 14 dager mellom de og jeg fødte jeg to dager før min egen mens termin. Jenta mi veide 4310 g, så er veldig glad jeg slapp og gå til UL terminen..

Skrevet

he,he gikk litt fort der, men dere skjønte det sikkert;))

Skrevet

Hadde 1 dag mellom ul-termin og menstermin, men babyen kom 2 uker før begge :)

Skrevet

Menstermin stemt best. (En uke etter ul-termin).

Skrevet

Jeg har alltid født før UL, men etter mensterminen med de fleste.

Skrevet

De to gangene jeg har født har UL termin vært satt 9 og 8 dager etter menstermin, og begge ungene kom 5 dager etter UL termin.

Glad jeg ikke måtte gå 14 dager etter UL termin.

Skrevet

jeg hadde mens termin 25august og ul termin 2september, gutten kom 26 august:)

Skrevet

Nei menstermin trenger ikke å stemme.

Jeg har alltid hatt akkurat 28 dager sykluser og jeg fødte da henholdsvis 13 og 14 dager etter menstermin.

Skrevet

Menstermin 11 juli, UL termin 30 juni. Fødte 15 juli og visste helt sikkert at jeg ble gravid 15 oktober. Men det hørte ikke legene på...kunne jo ikke vite det helt sikkert lissom. Men mensterminen var mest riktig hos meg sist. Nå har jeg UL-termin 2 august og menstermin 8 august. Ikke så stort mellomrom denne gangen.

Skrevet

her stemte mens terminen.. fødselen startet 26 juli, å jenta var ute 27.. ul termin var 1 aug å mens termin var 26 juli

Skrevet

Jeg hadde min egen menstermin (33 dg syklus), legens mens-termin ut fra 28 dagers syklus, og to ulike ul-terminer å forholde meg til. UL var tidligst, de andre spredt utover fjorten dager... Jeg fødte fem dager før tidligste termin...

Skrevet

UL terminen va helt korrekt i forhold til når samleie fant sted. Og jenta mi kom kl 08 på termindagen ;)

Skrevet

Glemte og si, att mens terminen var 14 dager før UL terminen.

Hilsen anonym 17:35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...