Gå til innhold

hvordan dumper du folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er den i verden som er dårligst på og dompe folk. ordentlig problemer med den delen. klarer ikke bare og si ting rett ut. eller si "det er slutt" eller hva pokker man sier.

hvordan dumper du folk?

(og nei, jeg skal ikke dompe noen, jeg bare skjeder meg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri dumpa noen jeg da... :(

Skrevet

jeg "dumpa" min første samboer (da jeg var 21). Etter noen innledende runder( "vi sliter litt" osv) sa jeg til han at "jeg er ikke forelsket i deg lengre, jeg kan ikke noe for det.." Han syns jo selvfølgelig at det var dumt, han var glad i meg osv, men alt i alt gikk det nå greit.. Vi hadde ikke noe stormende forhold, og var mer venner enn kjærester...

Skrevet

Sagt at jeg ikke har de rette følelsene, og at det jeg føler mer er på vennskapelig basis. Og at han fortjente en som hadde de rette hensikten med forholdet, altså en felles fremtid.

Han siste jeg var sammen med før mannen min, kjørte meg på fest til søsteren min, da sa jeg idet jeg gikk ut av døren, Jeg tror ikke dette er noe vits lenger jeg altså, he he. Han gråt fordi jeg skulle på jentekveld, og mente vi skulle være sammen osv. bla bla.

Jeg takler ikke sånn sjalusi sa jeg. Så lukket jeg døren...

Den kvelden traff jeg min nåværende kjære<3

Skrevet

Jeg har ikke for vane og dumpe noen, men har gjort det en gang i hele mitt liv. Begynte med at jeg unngikk ham, for jeg syntes det var ubehagelig og ikke ha følelser for han noe mer.

Til slutt sto han utenfor døren min og ville ha svar på hva som skjedde, og da var det jo bare og si det som det var:)

Stakkars, var helt ødelagt han. Han trodde mobilen min var ødelagt og kjørte fra Oslo til Vestfold uten og ane hva som var i tankene mine.

Avstandsforhold er ikke alltid så greit;)

Skrevet

Jeg har aldri dumpa noen i et forhold, men har dumpa flere etter dater. Lette lenge før jeg fant drømmemannen. Hehe...Sa på en tydelig måte at "vi passer ikke så godt sammen", "de rette følelsene er ikke tilstede" osv.

Skrevet

"det er ikke deg, det er meg..." eller

"jeg gidder ikke dette mer!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...