Twintipp og himmelblå Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Er dere med på mye aktiviteter, har dere mye besøk, vasker\rydder dere mye? og til sist, er dere ofte på farten\reiser?? Og hvor mye jobber dere?
Joikaboll@ Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Til tross mange barn i huset er det lite med aktiviteter. Snuppa på 14 år må jo kjøres og hentes en del da venner bor et stykke unna. Besøk har vi stort sett en langhelg i mnd av mine foreldre, ellers har vi besøk 5-6 dager i uka. Har alltid husest fult med folk til alle årets høytider. Vasker og rydder hver dag, blir jo rot så fort en snur seg her. Er ikke så ofte på farten heller, kanskje en helg hver annen mnd. Møtevirksomheten i huset her er stor da, ansvarsgruppemøter 2 ganger i mnd (for 2 av barna) og møte i bhg en dag i uka. Mange telefoner i løpet av mnd til PPS, skole, bhg og HABtjenesten. Gjennomsnittlig besøk fra en av våre offentlige 1 gang i mnd. Jeg er sitter i skolens FAU og i bhg`s AU. Har i år også hvert klassekontakt. Mannen jobber 100% i en megateit turnus (nsb) og jeg er hjemmeværende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå