Gå til innhold

Hva skal en forlover gjøre da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne spurte meg i dag om jeg ville være forloveren hennes... Hun skal gifte seg om 3 uker!! Men jeg har aldri vært i bryllup engang, og vet ingenting om hva en forlover gjør. Skal jeg arrangere utdrikningslag? Holde tale? Hva er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om 3 uker!!! Milde måne så dårlig gjort å spørre så sent, ikke mye tid du har på deg! Men du rekker å arrangere både utdrikningslag og skrive tale om du vil. Personlig liker jeg en "siste jentekveld-varianten" mye bedre enn rare kostymer og trangen til å dumme ut bruden.

Skrevet

Det var jammen kort frist!

Det varierer veldig hva en forlover gjør og hva som forventes.

Jeg snakket med minog hun spurte og jeg fortalte hva jeg ønsket. Vi fant en veldig grei løsning å det :o)

F.eks. hun arrangerte utr.lag(en kjempekoselig jentekveld i rolige former fordi jeg var gravid), var med meg til frisøren hvor vi begge pyntet oss, holdt en nydelig tale til meg og de viktigste; hun vitnet på hva jeg og mannen inngikk og lovte hverandre.

Skrevet

Spurte hun så sent?

Oj! Det vanlige er å arrangere utdrikningslag og holde tale.

Evt være med å prøve brudekjole, men den har hun kanskje funnet?

Jeg var med bruden og ble sminket og ordnet sammen med henne.

Ellers er man der for henne på dagen. Min forlover hadde mine ting, sånn som mascara og sånt. (Og paraply da vi skulle ta bilder..)

I vår gjeng pleier vi også å ordne til der brudeparet skal være om natta, uansett om det er på hotell eller ikke. Tenne lys og ha blomster og sånn.

Men kort fortalt: Være hennes venninne og hjelper på dagen.

Lykke til:)

Skrevet

De har vært forlovet lenge, men så bestemte de seg plutselig for å gifte seg den 08.08.08! Og det er bare 3 uker til...

Skrevet

bump... flere svar:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...