kruttmus Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Hadde EL på mandag, og våknet i dag med ømme brystvorter. Har hatt det siden jeg sto opp klokka sju. Kan det være et tegn eller er det jeg som legger aaaalt for mye i det? Litt rart at det skal merkes 3 dager etter ( en forhåpentlig) befruktning.. Er det ikke?
AE84 Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 jeg har det akkuratt likt!! vi får bare håpe på at vi virkelig er gravide!! men jeg er enig, veldig tidlig tegn da!!
kruttmus Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 Godt å vite at det er flere enn meg da! Jeg pleier ikke å ha ømme brystvorter, ikke engang i forbindelse med mens. Så synes det er litt merkelig.. KRYSS FINGRA!
kruttmus Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2008 Og nå stikker det nederst i magen. Ikke hele tida, men av og til.. Herregud, blir nesten litt gal av denne symptomjakta!
Janevel Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har også ømme brystvorter, hatt det siden tirsdag... Og hadde nettopp EL, så ikke vet jeg Er lov å håpe!
kruttmus Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2008 Ja, ingenting i veien for å håpe:) Jeg leser så mye om alle symptomene, men det er bare brystvortene og den jevnlige stikkinga som stemmer foreløpig.
Ninemi Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Hei. Stakk innom "gamle trakter" en tur og må bare svare siden jeg så dette spørsmålet. 4-5 dager etter EL fikk jeg kjempevondt i brystvortene. Det var faktisk så vondt at jeg ikke klarte ha dyna over meg. Og jeg var gravid. Positiv test 2 dager før IKM. Og nå sitter jeg her med ei lita tulle på 4 mnd. =) Så det hørtes kjent ut ja! Masse lykke til!
Janevel Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 Moro å høre da. Hadde du noen andre symptomer? Gratulerer med lille jenta som kom for noen måneder siden forresten Kjente det var deilig å gå med sommerkjole uten en bh som gnisset på brystvortene idag ja. Haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå