Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpe babysete til å ha i bilen eller leie det?? noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Høres stress ut å leie.. Du får mange gode seter til en rimlig pris. Og om du ikke ønsker å bruke altfor mye penger behøver du ikke base, men feste det med sele. Vi har kjøpt maxi cosi på salg ca 1100 tror jeg.. er jo snart sommer salg:)

Skrevet

Det er tryggere å kjøpe eget - du vet ikke hva setet du leier har vært gjennom..

Skrevet

Vi leide sete gjennom IF, fikk ett som skal festes kun med bilbelte og det var veldig ustabilt. var skikkelig skuffet! Så det ble sendt i retur, så kjøpte vi ett på salg.

Skrevet

Maxi cosi sitt sete er tryggest men kun hvis du har med basen. Den er ikke så bra uten base iflg tester som er gjort. Den vant riktig nok sin klasse med basen.

Skrevet

Hva er forskjellen med og uten base? Følger ikke basen med når man kjøper setet?

Skrevet

Hei,,

Vi venter nr 3, og har alltid kjøpt bilstol ...

Da vet du at den er ny, og man vet jo ikke hvordan andre behandler tingene sine heller,,

Du kan jo selge den etter at barnet har vokst ut av den,,

Et merke vi er fornøyd med er Maxi cosi..

Men, det finnes utrolig mange merker,,

Skrevet

Basen følger ikke med..... Man trenger ikke basen. Man kan feste setet med beltet i bilen. Men det er veldig mye enklere med basen til. Da fester man den i bilen og kan bare "klikke" setet av og på. Så da er det kjempe lett å ta det ut og inn.... Jeg har kjøpt med base. Hørte fra en venninne at det var verdt hver krone. Så var ingenting å lure på.... Jeg betalte 3000,- for setet og basen (maxi cosi) på Barnas Hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...