Gå til innhold

Noen fler med termin 4.august?


Adora

Anbefalte innlegg

Bare 2 uker til termin til lørdag. Vil ha han ut nå jeg, så skal bli deilig:) Håpe på og ikke gå over tiden da, det ville ikke vært noe gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jah!

Helt enig... Jeg er så klar jeg.. hehe... også er det to uker igjen...

Men går jo an å håpe da;)

 

Hvor er du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 august her også. Men er ikke 4 august på en mandag? Uansett så er det ikke lenge igjen nå. Gleder meg til å møte den lille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mandag, hvordan da?

 

Har aldri sett så mye fram til en dato før .. he he...

Men må forberede overtid og da, er vel ikke alltid like heldige som noen.. :)

Tiden vil vise..

Hvor er du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har oxo termin 4.8.

men tror jeg vil få i slutten av juli..siden min første termin var 24.07...

men ho kommer nok når tiden er inne for henne.

hodet har festet seg..så de kan jo skje når som helst..men ber til høyere makter at jeg slipper overtid..sliter med kraftig bekkenløsning..

så jeg er ganske fødeklar...

lykke til dere alle=)

tvi tvi=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg og har termin 4.8. Men håper det blir tidligere, har også bekkenløsning, noe skikkelig dritt. Og gleder meg sånn til å møte nurket. Noen som har tips om hvordan å selv framskynde sakene da? Sitter og drikker bringebærte nå, og spiser fersk ananas nesten daglig:) Pga bekkenet blir det lite turer og trappespringing, så hvis noen har andre tips-del med meg!! Uansett bare 16dager igjen til termin da. Tenk innen 1 måned er vi "garantert" blitt foreldre, rart å tenke på. Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har termin 7.august,men håper det skjer noe før,spennende og gåog vente,selv om man er gansker lei på slutten,formen er heldigvis bra.Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei igjen. Da var dagen her!! Endelig. Men hvem har fødd og hvem venter ennå? Jeg ligger no her på sofaen, men et bekken som har slått seg helt vrang og venter og venter... Er veldig keen på å komme igang med fødsel, men ser ikke ut til å skje i dag da. Rolig i magen..

Lykke til til alle oss som fremdeles venter. Og grattis til dere som har fått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin den 2 aug- å her sitter jeg... Prøver å holde hode å humøret oppe,men det ER faktisk ikke så lett som jeg trodde.

Holder på å sprenge ut alt av ribbein,bærer magen så innmari høyt! :(

Til alle som har fått eller holder på å få... heldiggriser!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :) Jeg fikk nydelige Aurora den 1 aug, hadde Ul termin 4 aug og mens termin 28 juli. Jeg var veldig innstillt på overtid, så ble litt overrasket over at hun ville ut før... Flott opplevelse var det, og absolutt verdt strevet. ;) Lykke til dere andre! :) Klem fra oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Da ble det baby på oss også. Lille Vida kom til verden 09.08.08. Og hun var absolutt verdt å vente på, verdenes fineste lille tulle. Lykke til hvis noen fremdeles venter!

Klem fra oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle også hatt en gutt 4 august som kom 31 juli. Han ble født 06.13. 50 cm og 3680 g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...