Gå til innhold

hva ville dere gjort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en venninne som forleden fortalte meg at hun hadde vært bortpå en gift mann i helgen...en som vi begge kjenner..men hun vil ikke si hvem han er..jeg kan selvfølgelig tenke meg hvem han er..men er ikke 110% sikker...så kan ikke fortelle det til noen andre, evt konfrontere den det gjelder...syns utroskap er det simpleste man kan gjøre mot partneren sin..

det er ikke første gangen denne venninnen min har vært å snust på andre damers territorie..så begynner å synes det er ubehagelig..føler jeg ikke kan stole på henne..tenk om hun beveger seg på mitt teritorium en vakker dag...skrekk og gru..

vurderer å kutte henne ut..

hva ville dere gjort`???

BLA

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kuttet en venninne pga. dette. Vet at hun har vært utro mot forloveden hvertfall 3 ganger, er sikkert flere også, og de har to barn sammen og skal gifte seg senere i år. Jeg klarer ikke å godta det hun har gjort, syntes hun er gjennomført pil rotten, så jeg har kuttet henne ut.

Skrevet

vurderer det sterkt altså..blir liksom ikke komfortabel med at hun roter seg borti menn som er gift og har familie...

det er ikke normalt..

Skrevet

Jeg hadde gitt henne ei lekse om hva jeg synes om utroskap, og bedt henne finne andre venner. Fordi min moral og hennes moral ikke går sammen, kan vi heller ikke være venninner.

Skrevet

For det første, synes jeg ikke dette er noe du skal gjøre noe med. Ikke fortelle det til andre eller konfrontere ham det gjelder, om du finner ut hvem det er. Jeg ville nok enten sagt rett ut til henne at du ikke føler deg komfortabel med situasjonen, og at du ikke vil være venner med folk som gjør sånne ting, ellers ville jeg sakte men sikkert passet på å miste kontakten med henne.

Men om hun er en god venninne, så er det ikke så lett å kutte henne ut heller. Det er jo strengt tatt ikke ditt problem at hun legger seg etter gifte menn. Det er også derfor jeg mener at du ikke skal konfrontere ham med det. Menn velger selv om de skal være utro eller ikke, og det er ingen grunn til at du, som tredjepart, skal bli involvert.

Skrevet

jeg synes det blir litt feil å kutte ut venninna fordi dere har forskjellige meninger om ting jeg da. synes du skal fortelle henne hva du mener om saken å si at nå ble du litt usikker på henne. som regel så vet man om man kjenner veninnen sin om hun er truende til å komme bortått mannen din eller ikke. ikke dra matta under føttene hennes vekk på grunn av dette. men si at du ikke godtar slik oppførsel.

Skrevet

Om hun ikke er sammen med noen syns jeg ikke du skal bry deg noe om det. Det er jo ikke hun som er utro. Så lenge mennene gjør dette av fri vilje er det de som er utro og må stå til annsvar for kone/amboer om det blir oppdaget. Om en veninne har fortalt deg det er det ikke din oppgave å sladre om det.

Om du ikke kan stole på mannen din er det du som har ett problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...