Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det? Eller jeg tenker egentlig på å lage i kveld, vanlig risengrynsgrøt og putte litt ekstra kanel på..noen som har prøvd å fått effekt av det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødegrøt?? Må le litt.. Har sett noen innlegg ang fødepizza. Men jeg trudde bare det var tull. Så nå kan jeg lage meg fødegrøt. Så da blir det fødsel?? ;)

Skrevet

Så på en oppskrift tidligere i dag at en skal ta lakserolje i, men det gjør ikke jeg. Jeg bare piffer den opp med litt ekstra krydder. OM jeg lager da...tror jeg gjør det...det er jo ikke farlig ...

Gjest stockholms tjej_høygravid=)
Skrevet

jeg har hørt at kanel kan få igang ting=) men at man skulle spise en ss med det=) drikke vann til før de er ganske tørrt kanel da=) he he he funker ikke grøten for deg så kan du jo prøve kanel=) he he he

Skrevet

Så jeg kan gå ut på kjøkkenet nå og hive i meg en spiseskje med kanel uten å drikke vann etterpå? Også kan det sette i gang sammentrekninger?

Skrevet

Kanel

Jeg har hørt fra gamle jordmødre, og lest i en gammel urtebok at kanel kan fremprovosere sammentrekninger i livmoren, og ble derfor brukt fra gammelt av som middel for å få rier og å forsterke rier. Kanskje verdt et forsøk i disse tider også?

Skrevet

Da blir det kanel på meg nå... Skal gi lyd fra meg, hvis det skjer noe.. hihi ;)

Skrevet

ja men du må skylle ner med vann eller blir de nok vanskligt for deg=) gi en lyd viss noe skjer da=) så nysjerrig nå=) he he

Skrevet

Spiste nettopp en spiseskje med kanel men måtte drikke det ned med vann for det samlet seg opp i munnen, tok det nå fordi jeg hadde litt kynnere, funker ikke dette, lager jeg grøt i kveld med masse brun kanel på.

Skrevet

kanel kuren (1ss kanel, 2dl melk)

Skrevet

du får hålla oss oppdatert då=) viss noe skjer...=)

Skrevet

Jada skal gjøre det. Venter på at sambo skal komme hjem også skal jeg lage middag, kjøttkaker i brun saus, tenkte å piffe opp med litt ekstra krydder. Kan jo heller ikke skade :) Så kommer datteren min hjem når vi skal spise så da er jeg ikke nok her før i kveld, men skal love å holde dere oppdatert. Lurer bare på når den effekten av kanelen skal virke...om den virker...man må visst være moden for at den skal virke har jeg hørt..vet ikke om jeg er det...

Skrevet

ja jeg har og hørt at man må være moden...min livmorhals er 2 cm åpen tror jeg jeg fikk besked om...er jeg moden då? kan ikke disse tingene vet jo at livmorhalsen må flates ut innen man åpner seg så hva mener de då med at jeg er 2 cm åpen?

kanske jeg ska prøve kanel då=)

Skrevet

Ja da er du nok moden.

Skrevet

Då blir det kanel på meg og=) he he

Skrevet

Ok, lykke til, vi får holde hverandre oppdatert. Jeg kommer som sagt mest sannsynlig ikke til å være her før i kveld en gang.

Skrevet

jeg har fått kynner nå så noe skjer jo=) får se om de tar seg opp da,vi hørs sikkert senere då=) he he lykke til...

Skrevet

hehe;) jeg fikk dilla på all slags grøt sist gang jeg gikk høygravid. Jeg vil tro rømmegrøt gir mest effekt, men du kan få vondt i magen av det...

Skrevet

Ja kynnere har jeg hatt før jeg tok det og har det enda, men de er jo ikke vonde, vil ha vondt :) hehe...

Skrevet

ja fast jeg hadde ikke noen kynner når jeg tog kanelen så de fikk igang litt så får vi se om de tar seg opp litt kanske=)

Skrevet

Nå har jeg og tatt en ss kanel. Var veldig tørt!!

Skrevet

Slenger mig på!! Springer ut i köket o spiser kanel nå!!

Skrevet

de er bra=) skyll de ner med vann så blir de ikke så tørrt=)

Skrevet

Dette har jeg prøvd:

Kanel-te

Masse hvitløk i maten

Rikshospitalets sex-oppskrift 4 dager på rad

Et lite glass rødvin

Gå tur

Masse bringebærkapsler

Ananas

Modningsakupunktur

Men er fortsatt like gravid. Gir opp jeg..

Skrevet

He he.. hva vi ikke prøver!

Prøver en skje selv jeg + en kanel bolle;)

Vi får holde hverandre oppdatert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...