Gå til innhold

Da er jeg ferdig med foto oppgaven min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg skal si det selv så syns jeg at jeg har vært veldig flink.

Skal bli fotograf. Har ringt skolen i hele sommer for å høre om de har ledig men nei: Helt fullt.

Men på tirsdag hadde de ledig. Måtte bare sende inn søknad og levere arbeidsprøver. Søknaden ble sendt med en gang og snart er arbeidsprøvene og i posten.

Ønsk meg lykke til da:-9 Håper så inderlig jeg kommer inn:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må vente til neste høst da:-( Vil ikke det....

Skrevet

På ett år utvikler du deg mye! Kan du ikke legge ut noen bilder så vi kan kommentere dem? Har du prøvd å legge noen av dem ut på fotosider på nett? Husker ikke hva det heter, men det er noen steder man kan legge ut bilder og få kommentarer.

Skrevet

Oj så spennende:-)

lykke til,går nok bra skal du se.

Skrevet

Så spennende da, lykke til!

Skrevet

Hørtes spennende og gøy ut:)

Lykke til:D

Skrevet

Har lovt dyrt og hellig å ikke legge de ut på nett så må nesten respektere det.

Men det var 2 portrett bilder. De tok jeg av dama til svigerinna mi. På jobb i skitten kjeledress.

Så måtte jeg ta 2 bilder med tema: Blå. tok da bilde av karene på verkstedet da de hadde pause. "Blå mandag" bilde. Ble ganske kult.

Det andre blå bildet kan jeg legge ut. Det er et bilde da vennina mi fisker i mørket. Ganske kult:-)

Legger det på profilen min.

Skrevet

Ser ikke noe bilde på profilen din.

Skrevet

Så tøft det var!

Jeg kom ikke inn på albumet ditt, men det retter seg kanskje utover kvelden. Nettet er tregt hos meg nå.

Skrevet

Takk:-)

Nettet er sinnsykt tregt her og. Kan det være barnetmitt? Eller kanskje leverandøren? Jeg har tele2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...