Vanilla83 Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Har snakka med både jordmor, lege, og han som tok UL på meg, og alle sier at jo mer kvalm og trett og mye symptomer du har jo bedre er det! Det er et tegn på at ting er som de skal. MEN fortvil ikke om du ikke har noe, ting er nok helt bra da også Så jeg tar imot kvalme og tretthet med åpne armer og lider meg igjennom det til jeg har ferie om 1 uke! Så får vel bare si; ha en motbydelig dag allesammen! haha;)
småsmurf Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Tror mye av det ligger i genene dine allerede jeg.. Kan jo ofte være forholdsvis likt fra mor til datter osv.. Mor var lik meg. Har lite symptomer, men er gravid alikevel, og er nok ikke større fare for å miste av den grunn! Så ha en flott nesten symptomfri, litt trøtt(lat) sommer! Men det er vel en trøst å høre at det er bra å ha sterke symptomer;)
Murkli - med en liten gutt:) Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 min mamma sa at hun lå over doet hele tiden til uke 12, mens jeg er nå i uke 9 kjenner ingenting kvalme:) Heldige meg:)
Mayken Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Det sa faktisk legene på sykehuset til meg også da jeg var lagt inn pga av ekstremsvangerskapskvalme sist. Denne gangen også. Er selvsagt litt arvelig denne kvalmen, men de sa noe sånt som at jo mer kvalm betyr mer hormoner som igjen er veldig bra. De hadde aldri vært borti at noen som var så dårlig noen gang hadde mistet. Så trøster meg med det her jeg sitter å gulper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå