¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Lagt ut bilder av lillegutt som har lært seg å lage sussemunn =)) Så nå må verden være klar for en sjarmør!! http://bdicte.blogspot.com/
line_n & sara Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 såååååå nydelig han er!! sjarmerte meg, iallefall!
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 Tuusen takk=) Er jo så stolt, vettu! Tenk at alle mødre har den fineste ungen i verden=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå