☆★MammaTil2Snart1UkeIgjen☆★ Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Noen andre her som også tenker litt for ofte på om alt går bra? Alt er som det skal? Var ikke sånn da jeg gikk gravid sist, da koste jeg meg bare å tok det som en selvfølge at alt gikk som det skulle. Føler at jeg bruker alt for mye tid på å tenke negativt, istede for å glede meg over det som har skjedd!! Noen som har noen gode råd?
småsmurf Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Det gjor jeg også i starten, men nå har jeg bare fått det for meg at alt går bra, så bekymrer meg minimalt nå!
Mayken Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Har det sånn jeg også. Var ikke bekymret i det hele tatt sist, men nå tenker jeg tanken hver morgen. Går på do for å tisse og må alltid sjekke om det er blod på papiret. Er ikke overbekymret, men er inne på tanken en gang i løpet av dagen, men er ikke lengre enn 7+2 da kan jo være vi er mer bekymret 2. gangen fordi vi vet hva vi kan gå glipp av?
☆★MammaTil2Snart1UkeIgjen☆★ Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2008 Har akkurat det samme jeg også når jeg skal på do, at jeg må sjekke om det er blod.. Ja kan jo være derfor ja, jaja... Får vell bare prøve å holde ut til uke 12 =) Å satse på at alt er som det skal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå