Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 om dama er 23 og mannen 35, er det "for stor" aldersforsjell? eller gir dere beng?
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Det er det bare paret selv som kan svare for! Noen ganger er det det og andre ganger ikke! Har selv vært i et forhold der jeg var to år eldre enn kjærsten min.. Skal love deg det var "aldersforskjell".. Er nå sammen med en som er 10 eldre og har aldri hatt det bedre. Blir helt feil å kommentere dette hos andre...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 jeg føler ikke at han er eldre en meg når vi prater sammen. jeg føler vi er likeverdige. Han sier at jeg er en "gammel sjel" og det tror jeg han har rett i. selv om han ikke er noen typisk 35 åring.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Hos meg og min mann er det 11år mellom, og jeg ser ikke på det som noe problem. Jeg føler vi er ganske gjevn gamle mentalt sett. Han har jo opplevd endel ting før min tid osv, han levde jo tross alt 11 år før meg. Men med en søster som digget samme musikk og gjorde ganske mye av de samme tingene som han gjorde i sin ungdomstid kan vi fortsatt snakke om slike han gjorde i sin ungdom uten at jeg sitter der og ikek skjønner en ting. Jeg hadde jo en søster med de plakatene som dekte alle vegger, som hørte på den høye musikken osv. Far til mine barn er bare to år eldre enn meg, men jeg føler meg utrolig mye eldre enn han. Han kunne igrunn vært ti år yngre enn meg, og da hadde det nesten vært mer forståelig. Alder har ingen ting å si, så lenge man er sammen mentalt sett.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Mine foreldre har aldersforskjell på 13 år. Tror ikke det var noe problem da de var 22 og 35,- ei heller da de var 37 og 50,- eller da de var 55 og 68... Nå er de derimot 76 og 89 og forskjellen er merkbar. Mor blir nå nesten pleier for min gamle far. Opplever at hun føler seg bundet siden han ikke lenger er så sprek som før. Imens når dere er såpass unge som dere er nå, er det bare dere selv som kan kjenne om det er riktig eller om den ene parten er på et annet "plan" Lykke til
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 det er 16 års forskjell på meg og min kjære, jeg er 19 og han er 35! Vi har det helt faaaaantastisk sammen vi! merker ikke noe forskjell i det hele tatt!...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Hos oss er det åtte år "feil vei".... Kun et problem for svigers, ikke for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå