Alhansi Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Tre grønn jævlig fødsler har jeg bak meg, denne gangen tenkte jeg prøve epudidral. Har hørt de kan ta riene bort, og det er jo dumt. Derfor vil jeg bare høre gode erfaringer her. Jeg blir satt i gang, og er lovet epudidral denne gangen. Har veldig dårlig rier, derfor må jeg ha hjelp til de ved drypp. Har veldig vonde fødsler også. Vil gjerne høre om gode opplevelser rundt epudidral, da jeg faktisk nå ved min fjerde fødsel er vettskremt for smertene osv. Noen som kan hjelpe?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Jeg hadde epidural i de siste seks timene av min fødsel. Da hadde jeg vært i aktiv fødsel i halvannet døgn og hadde ikke sovet på nærmere tre døgn. Epiduralen gav meg mulighet til å få lindret smertene til en slik grad at jeg kunne få sovet til pressriene begynte. Kjente pressriene godt, men var salig fornøyd likevel! Hvis du likevel vet at du skal ha drypp, tenger du ikke å bekymre deg for svekkelse av riene pga epiduralen. :-)
jente Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Hei,, Jeg hadde epidural i mitt andre svangerskap, det ble satt etter at dem satt drypp to ganger og det hadde ingen virkning. Det gjorde så jeg fikk sove noe, og det kan anbefalles..
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 jeg var livredd epiduralen og ville ikke ha den men så ga jeg opp til slutt for jeg hadde så vondt og når de satte epiduralen så var alt sååååå mye bedre klarte og sove fram til han skulle komma ut=) jeg trodde den skulle vara veldigt vond,for man hør så mye skrekk historier om den...men de var ikke vondt, og jeg klarer ikke ta stikk i fingret for de gjør så vondt=) he he he alla har ulike opplevelser med den men jeg har bara positivt å si om den=) Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå