herola Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 I går gikk slimproppen til meg; geleaktigutflod med blodspor.... Noen som har erfaringer med hvor lang tid det kan ta før fødselen er i gang?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Alt fra timer til dager og uker... Har du andre tegn på forestående fødsel? Økt tendens til murringer og kynnere?
herola Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 Okei... Spennende! Kjenner litt murringer (har ikke kjent det tidligere)
jente Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Min slimpropp gikk med nr 1, på morningen og han kom i løpet av natten,,, Så lykke til og det kan jo hende det skjer noe raskt, og og med at du kjenner murringer som du ikke har kjent tidligere...
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Gratulerer med å snart være i mål! (Selv om det kan drøye en god stund enda) :-)
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 deler av min har også gått.. men vet ikke hvor mye som skal komme.. er 3 dager siden, samme som du skriver, geleaktig utflod som var brunt og sånt.. og har hatt økende murringer og vondt i mage og rygg i 4-5 dager nå, men idag, ingenting... blir lei av å vente... Kan ta lang tid, timer, dager, uuuuker.. æsj
herola Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2008 Jeg er også litt utolmodig nå mot slutten, men ting skjer vel når det skjer Spennende tid nå i alle fall!!
*bubbs* Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 Min slimpropp gikk onsdag forrige uke og nå på tirsdag så jordmor at jeg hadde 2 cm åpning og at babyen lå veldig dypt festet. Etter det har vi liksom bare ventet... Det er i overkant av spennende rett og slett! De to siste dagene har jeg hatt en del mastrier, men det blir liksom ikke skikkelig action her. *hjelp*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå