Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Datteren min var hos jm og ble strippet i dag. Har termin i morgen. Har hatt masse kynnere/rier med 6 min mellomrom et par timer, men så dabbet det av igjen. Åh, er så spent!!!! Skrekkelig å bo 90 mil unna, skulle gjerne vært der nå! Var jo med på fødselen til SolA hennes!
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Oj, så spennende da=) må være fælt å være så langt borte da, ja=) Du må holde oss oppdatert da, så vi får vite=) Men hun må da være fryktelig ung hun dattera di, for etter det inntrykket jeg har av deg her inne er du ikke en dag eldre enn 30=) hihi=)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 Hehe. Er 42 da, datterne min er 20,5 og venter nr 2.... Men takk ofr komplimentet. Smile stort!
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Hihi=) Syns du er ganske så ungdommelig, jeg=) lykke til til jenta di i dag da, om noen timer sitter hun forhåpentligvis med en nydelig jente eller gutt i armene=)
PAVEEL Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 oi, så spennende da:-) mamman min var med på siste fødsel, stor opplevese for henne tror jeg:-) får holde oss oppdatert da!! må sette på mormor på nicket ditt da vettu;-)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2008 ER jo mormor fra før til ei herlig jente på snart 3 år. Hun som blir storesøster snart. Også har jeg selv ei lita pia på nesten1 år, så den mormor rollen kom litt i bakgrunnen siden de bor så langt borte. Har ikke tenkt på å endre nicket til mormor. DEt var jo en ide! Har ikke hørt noe enda, og vil ikke ringe å mase heller
Northernlights Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Da krysser jeg fingrene sammen med deg! =o) Så spennende! Håper jeg får være med på fødselen den dagen datteren min er i den situasjonen. Vi har så godt forhold nå, at vi er som beste venner. Ikke lenge siden vi var midt oppi turbulens deluxe, og at hun hatet meg som pesten fordi jeg var så streng,..
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2008 Var absolutt helt fantastisk opplevelse å få være med å se barnebarnet mitt bli født! Og datterne min takket med etterpå ofr at jeg ikke dro hjem da hun ba meg om det. Det var nok godt å ha mamma der når man er 17 år og skal bli mamma. Pappan var jo også der den gangen, og det er samme pappan fortsatt. Er så spent. Klarer ikke konse om noen ting nå!
"husmor"med lille Nora Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 så spennende!! må ha mase lykke til og håper det skjer noe snart;) mamma var delvis med på min fødsel. var kjekt å ha hun der, men hun måtte reise 1 time før nora kom til verden.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 17. juli 2008 DEt dabbet visst av igjen ser det ut til. Så nå har de levert storesøster til farmor (eller e ialleffall på tur til å gjøre det) også skulle de trø en tur i byen å se om det tok seg opp igjen! Er skrekkelig å gå her å vente! har 1000 sommerfugler i magen jeg!
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 17. juli 2008 #12 Skrevet 17. juli 2008 Du Må holde oss oppdatert,dette var jo spennende;-)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #13 Skrevet 17. juli 2008 Hei igjen. Var nok falsk alarm tidligere i dag. Huff for en dag. Har bare gått og surret. Broderen har vært her, og æ fikk ikke lov å si noe til ham så den blivende oldemora kanskje ble varslet. Var vanskelig, for de spurte selvsagt i ett kjør om æ hadde hørt noe fra SA og når babyen ville komme osv... Om æ va sikker på at ho ikke va dratt på føden ++++ Ja dere vet nå hvordan folk kan finne på å spørre. Snakka med SA i kveld, og da var di ute å kjørte tur på masse rare veier i nærheten av Klæbu. Men det hjalp visst ikke noe særlig. Var ganske så rolig i magen sa ho, så nå skulle de hjem å sove. Lillegullet til mormor skulle overnatte hos sin farmor for sikkerhetsskyld. Snufs, mormor skulle så gjerne stilt opp som barenvakt!!! Men 90 mil er 90 mil. Lite å gjrøe med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå