Lille Luna Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har termin imorgen, og er så uvel idag. Har kjempevondt i hodet, paracet virker ikke, og er generellt uvel i kroppen. Alle leddene gjør vondt, og jeg føler meg litt utenfor megselv, akkurat som om jeg har dotter i ørene og ikke greier å henge med. Bør jeg ringe føden og si ifra? Jeg var hos legen igår og alt så fint ut, men idag føler jeg meg helt annerledes...
2gull+spire Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Hei.. Om jeg hadde vært deg hadde jeg kanskje ringt føden. De har nok svar!! De er jo der for å hjelpe oss. Vært litt "utenfor" meg selv jeg også om dagen,men det er fordi jeg er forskjølet. Alt er sikkert fint om du var hos lege i går, men greit å spørre da:) Lykketil:)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Er det noe som tyder på fødsel? Har du feber, evt over 38,5? Om du ikke ringer føden, ville jeg om mulig kontaktet fastlegen eller legevakten, for å få sjekket hva årsaken kan være. Det er ikke sikkert at det er relatert til svangerskapet, men det kan påvirke svangerskapet likevel. Sjekk av temperatur og et stikk i fingeren for å måle CRP, er sikkert på sin plass. Om du går med en infeksjon, bør den behandles så raskt som mulig. Håper du føler deg bedre snart og ønsker deg god bedring til forestående fødsel! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå