Gå til innhold

Da har jeg visst faatt ny tapet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

iallefall bak sofaen for 2 aaringen og 3aaringen har akkurat dekorert saa fint med klistermerker saa jeg....

 

De var saa stolte at jeg hadde ikke hjerte til aa kjefte heller, men saa det var bedre om de kanaksje klistrert en annen plass.

 

Det var de forsaavidt ikke enige i..... :)

 

( er bare aa ta dem av igjen , de sitter ikke spesielt godt fast )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe de har jo pyntet litt for mamma og pappa jo:o)

 

 

Skrevet

Søte og hjelpsomme gutter du har! Sjarmerende når man har overskudd.

Skrevet

Ja der sa du det blond: sånt er søtt og sjarmerende når man har overskudd:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...