2 gutter og 1 jente Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Har 1000 ting som skulle vært gjort i huset nå som lillemann endelig sover...men hva gjør jeg? joda jeg sitter her og bimmer dagen lang! galskap!!!! kan noen kaste meg ut herifra så jeg får tatt oppvasken i det minste????
minimee->Trym Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Ha ha!!! Godt å høre at det er flere her... Med gode og onde dager på tven og BiM på Pcen! Skikkelig bra husmor ass!
2 gutter og 1 jente Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 hahahah ler så jeg griner. gode og onde dager snurra over skjermen her også....hehehe skal nå gå og vinne meg et sånt kaffesett! hæhæhæh
minimee->Trym Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 *rødmer* har allerede prøvd meg et par ganger, men så fant jeg ut at jeg egentlig ikke ville ha det kaffesettet... Tenk om de som kommer på besøk får med seg at jeg er en gode og onde dager seer??? *ler litt*
2 gutter og 1 jente Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2008 hahahaha vannvittig bra!
2 gutter og 1 jente Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2008 yay! gullgutten våktna, så fikk endelig slitt meg ut av soffan og har nå fått tatt oppvasken! yes...hehehe føler viiiiirkelig at jeg har gjort mitt nå!
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 fint å høre at de ikke bare er meg då=) he he jeg har vart sykemeldt hele dette svangerskapet så BIM har varit mye av min værdag...ha ha ha
2 gutter og 1 jente Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2008 jepp, samme her. men har jo en ettåring som holder meg litt opptatt når han er våken...men får alikevel utrooolig mye tid til bimming! :S
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 flax at BIM finns eller hadde jeg ikke haft noe å gjøre på dagerne=) he he
2 gutter og 1 jente Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. juli 2008 huff, jeg har så mye jeg skulle ha gjort...har jo nettopp flyttet inn i nytt hus, og har enda esker stående uåpnet og masse som må sorteres og organiseres...men når lillemann er våken får jeg ikke gjort noen ting for da leker jeg med han, eller bimmer....når han sover så sover jeg også, eller så bimmer jeg litt til... så eskene står der de....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå