Mine <3<3<3 Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Har ment at jeg har lest et sted at den tryggeste plassen i bilen er bak passasjersetet, så der plasserte vi selvfølgelig lille snupp når hun kom til verden. Nå i januar kommer det en til, og da lurer jeg på; Flytte frøken snupp bak førersetet og la baby få plassen bak passasjersetet? Eller la baby få plassen bak førersetet og la frøken snupp beholde plassen sin? Hun vil være 3 når baby kommer. Hva gjorde dere?
~sjiraff~ Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Vi bytta plass. Hovedgrunnen til det er at det ikke er plass til bakovervendt sete bak sjåføren, min samboer er som regel den som kjører og han er lang.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Den tryggeste plassen i bilen er midtposisjonene så fremt man har belte som man kan feste bilstolen med der. Så her sitter storesnupp på 2,5år i midten,og hun blir flyttet ut til bak passasjersete som er den nest tryggeste plassen i bilen når nybabyen kommer om en mnd`s tid.
Minnie Mom Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Her må kombistolen stå bak passasjersetet pga plassen, uansett hvilket barn som sitter der.. Nå sitter eldste der og babyen bak føreren. Nå babyen skal over i kombistolen skal eldste over i beltestol, og da må de bytte plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå