Bic&Bac Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 I dag kom t-skjorten til sønnen min som jeg hadde bestilt fra cafepress.com. På brystet står det "I have a secret..." og på ryggen står det "i'm going to be a Big Brother" Lurer på om jeg skal ta den med på ferien vår (reiser lørdag) eller om han skal få ha den på seg i barnehagen i morgen.... Vi har gått offentlig ut med det nå denne uken, men barnehagen vet det ikke enda...
Gutt05Jente09 Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Stilig! Hvor lang tid tok det før du fikk den?? Mye kostet den??
Bic&Bac Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 Det tok ca 1 uke. Betalte 22 dollar, inkl. porto. Det tilsvarer såvidt over 100 kr
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har også bestillt slik skjorte. Det er på den måten vi har tenkt å fortelle det til familien på. Jr skal ha på seg skjorten og så ser vi om de legger merke til hva som står. Hvor gammel er din sønn? Tenkte at dersom jr skal ha den på seg i bhg, så må vi prøve å forklare ham hva som står, eller han må iallefall få vite at mamma ar baby i magen, for je gregner med at mange vi lspørre ham. Og han er 2 år.
Bic&Bac Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2008 Vi fortalte familie omtrent med én gang vi fant ut jeg var gravid. Noen venner var informert på forhånd, da vi ikke kunne klare å skjule at jeg ikke drakk på en fast. Og vi informerte andre etter ul denne uken. Så derfor vet de fleste. Tenkte derfor det kanskje var morsomst å ta på i barnehagen i morra. Vi har fortalt junior at mamma har en baby i magen, bare for å ha det sagt, lissom. Men han er altfor liten til å forstå det... Han er bare 1 1/2 år.
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Da hadde jeg latt han bruke den i bhg. Syns den skjorta der er kjempe gøy Jr er ganske flink å prate, så han vil nok forstå det. Eller forstå å forstå, de er jo ganske store før de forstår det helt. Men han vil iallefall kunne fortelle det tilfolk, og svare når noen spør tror jeg.
Bic&Bac Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2008 Ja, t-skjorta var kjempefin Håper bare det blir fint nok vær til at han får vært i t-skjorta, og de får sett den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå