Gjest Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Hodet hadde allerede festet seg ved forrige kontroll, så lurer bare på hva det er. Ikke ekstremt vondt, men ubehagelig. Litt som første dag mens eller noe.. Særlig om natten.. Skjønner jo at kroppen forbereder seg, men ennå fire uker til termin. Kan det tyde på tidligere fødsel eller noe? Takker for svar!
jente Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Det er vel ikke enkelt å gi noe helt sikkert svar på deg.. Men, det er vel ting som modnes der nede, og det kan jo gi smerter.. Og alt fra uke 38 til uke 42 er jo "noramlt_" og føde i,,, Mine to første kom i 9 og 12 dager før terminen, og nå er jeg spent på om babyen kommer før også.. Blir smertene for vondt kan du jo ta en telefon på fødeavdelingen, hvis det gir deg litt mer ro.. Dem er jo der for å hjelpe oss...
2gull+spire Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Heia.. Tror ikke det er farlig. Jeg har og har hatt det selv i maaange uker. Er i dag 39+0. kroppen forbereder seg som du sier, men for min del må nurket bare komme:) Om du er i tvil el veldig bekymret kan du jo ringe føden.
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Er også 36 uker og kjenner mensmurringer! Sikkert helt vanlig:) Babyen tar jo helt av inn i magen så tenker jo at det må være vanlig å ha litt mer smerter. Kjenner også smerter helt nedi skambeinet..en slags iling...Gjør du?
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Er i uke 37 og har hatt det slik i flere uker..
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Hei jenter.. er 37+4 og har hatt disse smertene leeenge... Tenkte å lage et innlegg om det istad, for nå er jeg såå lei.. Det er så ubehagelige de smertene, murringene og stikkingen.. Pluss bekkenløsning og. Orker ikke meeer... Nei jeg er klar for å presse:) He he...
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Jeg er også klar til å presse:o) Vil ha gutten ut og kroppen min tilbake! Gleder meeeeeeeeeeeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå