Gå til innhold

Ang utfod....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har til tider slimete utflod?? Har merket det av og til at jeg har det.. ligner på lysegult snørr.... Håper bare det er "normalt" :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen???

Skrevet

Joda, slimete utflod her i gården og. Jævlig irriterende, i grunn. Orker ikke truseinnlegg, så her blir det mye skift og vask.

Skrevet

Sukk, ja, mye utflod, ikke ekkel eller misfarget den er blank/hvit, men mye truseskift og vask! Så deilig å "klage" litt på det her, det er ikke noe mannen eller venninnene er spesielt interesserte i.

Så lenge utfloden ikke lukter eller har veldig spesiell farge og du ikke har noen andre symptomer skal det i teorien være heeeeeelt normalt! Svangerskap har endel sider som man ikke ventet seg, he he.

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg får av og til sånn ja, men det er også farge på (gulaktig). Men det har ikke noen lukt (herlig diskusjon ;) ) Jeg spurte legen, men hun bare viftet det bort. Skal spørre jordmor neste gang. Skulle vel tro at det skulle ha vært en lukt dersom det var noe betennelse eller noe? Det kommer og går..

Skrevet

Deilig!!! hehe.. heldigvis kan man spør om alt her inne, opp til hver enkelt om de vil svare;)

Ja, det ser ut som snørr, rett og slett! Puhh..lettet over at det er normalt det OGSÅ, heh.. Men det kommer bare av og til..ikke noe jeg har til daglig.

Gjest Tale30
Skrevet

Helt likt som deg hos meg :) Ville bare ikke nevne snørr.. but since its out in the open ;) hihi

Gjest Tale30
Skrevet

Nå kan jeg forresten ikke garantere at jeg er helt normal.. :)

Skrevet

Hehehee;)

Skrevet

Hehe..liker diskusjonen.Har akkurat det samme og syns det er jæ.... irriterende...går rundtr hele dagen og føler meg så urein..mykje vask og skift heri gården også....

godt å høre at andre har det slik og jammen greit å kunne ha noen å klage til....:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...