Gå til innhold

Hva slags barnevogn og bilsete anb. dere??? Etter erfaring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mye forskjellig å velge mellom, både i pris, kvalitet og av praktiske årsaker...

Jeg er int. i å kjøpe en nøytral kvalitetsvogn som kan brukes eve. flere fødsler, men er helt ute og kjøre her...

Blir førstegangsfødende og har null erfaring med vogner og bilseter! Vil jo ha det beste, men ikke uansett pris! Har hørt så mye dårlig og bra om div. ting, og vil høre fra dere som kanskje har litt mer erfaring?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har emmaljunga edge duo combi til Junior. Den skal vi bruke til Minsten når han kommer ut også (Junior har derfor fått "ny" brukt sportsvogn fra emmaljunga til å bruke i bhg). Vi er veldig fornøyde med vogna - den er solid og stødig, høy (så man slipper å bøye seg i to for å ta opp babyen), og så skader det ikke at den er fin å se på da;-)

Vi lånte babybilstol til Junior, Britax baby safe heter den vel. Har kjøpt ny til Minsten nå, samme stol bare 2008-modellen. Til Junior har vi valgt å fortsette med Britax da vi var veldig fornøyde med babystolen, så han har Britax HiWay.

Skrevet

Her blir det Teutonia Mistral vogn. Stoler på tyskere når det gjelder det tekniske. Av bilstol skal vi ha Maxi Cosi Cabriofix med base, rett og slett fordi den har vært en testvinner lenge og sikkerhet går foran pris.

Skrevet

Her blir det emmaljunga vogn uansett, er de eneste vognene jeg stoler på, stoler på svenskene som lager vogner for nordisk vær og føre;) + at de får du solgt igjen når den tid kommer selv etter noen år.

Bilstol så satser vi på maxi cosi cabriofix med base, for de er best i test og har alt man trenger + at jeg vet babyen ligger så godt i det. Har hatt maxi cosi uten base til de 2 første.

Skrevet

simo kombi her. holder tett uansett vær:-)

skal bruke den jeg brukte med minstemann, den kjøpte jeg brukt på finn.no 2003 modell. super god! plass til voksipose også.

bilsete: akta graco logico, er med base så du bare kan klikke sete innpå og ut igjen, har kjøpt med vogn så når jeg skal på shopping og babysen sover så kan man bare klikke sete i vogna og babysen sover videre forhåpentligvis:-)

hadde akta graco som førstesete til de to andre også. veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...