It's all about me Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 5 dager til termin, sendte de på fredag papirene mine og nå ringe de fra føden og ønsket meg hjertlig velkommen. Koselig det )
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Vi valgte Voss fremfor Haukeland, var så mye ombygging og byggebråd visstnok på KK da jeg hadde termin. Kjempefornøyd med Voss! Håper vi kan få komme igjen ved evt neste gang
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 det skal jeg også hvis det blir en neste gang. Aldri om jeg ligger på barsel på haukeland igjen!
It's all about me Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2008 Det er en sjanse å ta, men regner med at jeg får en liten anelse om det går når det er igang. Dessutten hadde føsretsmann gooooooood tid, med han kunne jeg kjørt til Rikshospitalet hvis jeg hadde villet, he he. Går nok bra, for Haukeland vil jeg ikke på.
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Nei, Barsel på Haukeland suger, men Storken er veldig bra!
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Ja, du får håpe på det. Jeg ville aldri nådd til Voss med andremann, men hadde klart det første gang :-P
It's all about me Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2008 Jeg synes ikke Barsel var så ille, men var både innom Storken og Føden mens lillegutt frenmdeles holdt seg inne og der var det pyton. Snakk om å legge igjen all medmennsklighet, lytteegenskaper og føleser i garderoben og bare ta med seg lærerboka opp for å starte rullebåndet.....
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 Ja der har jeg ikke ligget, fikk ikke lov å føde der. Får jeg være på storken neste gang så kanskje, men ikke f* om jeg skal opp til de der hespetrærne på barsel igjen. Det var en eneste barnepleier der som reddet oppholdet mitt. Ellers må jeg si at de fleste jeg støtte borti tråkka veldig lite varsomt når de skulle hjelpe en dårlig melkeku med babyblues... Aldri mer om 5 stk får stå og dra i puppene mine igjen, nei!
It's all about me Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. juli 2008 Går det ikke så stopper vi i veikanten eller et annet sted, mannen blir jordfar og vi kommer avisen og blir kjendiser, ha ha ha.
Mamma til to tette Skrevet 17. juli 2008 #11 Skrevet 17. juli 2008 Jeg hører vel til sjeldenhetene som bare møtte på gode folk på KK, både på føden og på barsel. Lå der på familierom i 3 dager så møtte jo ganske mange forskjellige. Men har hørt veldig mye bra om Voss så lykke til der. Nå har leger og jordmødre "skremt" meg til å tro at denne gang kommer det til å gå lynkjapt siden det er så kort tid siden sist og det gikk rimelig raskt da også...så det blir nok nærmeste sykehus på oss.
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #12 Skrevet 17. juli 2008 Da har du ikke hatt de jordmødrene jeg hadde sist i alle fall ;-)
Monajenten Skrevet 17. juli 2008 #14 Skrevet 17. juli 2008 Jeg er også kjempemisfornøyd med barsel på haukeland. Syns det var helt grusomt, og ville bare hjem. Første fødsel var jeg på storken, og det var supert.
It's all about me Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #15 Skrevet 17. juli 2008 ...og jeg møtte mange jordmødre der... Hun siste var jeg såååå nære å slå til, hun gikk seriøst over streken da hun ville bære meg ut av senga og inn på doen for å sette klyster.
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #16 Skrevet 17. juli 2008 Ha ha, herlig :-P Hun hadde neppe klart å løfte meg som var nesten 90 kg da - he he.
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 17. juli 2008 #17 Skrevet 17. juli 2008 Monajenten - hvordan var det å bo på storken? Bodde du på firemannsrom osv, eller fikk du familierom? Mye barnepleiere/jordmødre der? På barsel fikk jeg bare beskjed om å sove mens sambo ble sendt hjem, selv om det eneste jeg ville var å ha ham der... Nei, neste gang føder jeg heller i en karusell enn å måtte ligge der oppe i 3 dager med sure damer som ba meg ta meg sammen...
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #18 Skrevet 17. juli 2008 På Storken er den enerom med eget bad! Luksus :-D
It's all about me Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #19 Skrevet 17. juli 2008 Jeg veide 56 høygravid.....mulig jeg klarer å bikke over til 60 denne gangen...
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 17. juli 2008 #20 Skrevet 17. juli 2008 Oj, der vil jeg være=) Hadde virkelig planer om å føde der sist, men neeeida, risikosvangerskap så det fikk jeg ikke lov til. Fikk ikke smertestillende engang, så de kunne godt gitt meg et enerom som takk for god (ufrivillig) innsats!
It's all about me Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #21 Skrevet 17. juli 2008 Nå fikk jeg enerom på Barsel da....lønner seg tydligvis å lage et rabelder på føden så forløpet blir sett på som traumatisk og kvalifiserer til enerom (fikk 2mannsrom alene), he he. Det lå vist 4 på 3mannsrom da for å ordne det, men akkurat da ga jeg blaffen.........dessutten fikk jeg ikke vite det før etterpå. Sorry Mulle som lå på barsel samtidig med meg hvis du ble lidende.....
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 17. juli 2008 #22 Skrevet 17. juli 2008 Hehe, neste gang blir det rabalder=) Jeg fødte rett over midnatt, og håpte på å ihvertfall få komme på hotellet, men siden hun var under 2500 g gikk ikke det heller. 2 timer etter fødselen ble jeg trillet inn på et 4-mannsrom, sambo ble kasta hjem, jeg fikk beskjed om å sove og så slo de av lyset. Og når jeg endelig hadde sovna vekket de meg jaggu, og spurte om det var greit at de sjekka blodsukkeret på ungen...=P hehe, da hadde jeg ikke sovet på 2 døgn, så for meg måtte de sjekke hva de ville, bare jeg fikk sove når jeg først hadde klart å sovne...=P
It's all about me Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #23 Skrevet 17. juli 2008 Jeg var den fødende fra helvete, og jeg skulle gjøre det på MIN måte, he he. Strekker meg langt, men har jeg nådd grensen er det INGEN som klarer å rikke meg.
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 17. juli 2008 #24 Skrevet 17. juli 2008 Hehe, sånn det skal være=) jeg er litt for mye nikkedukke da, så jeg tør ikke si ifra... så jeg må bare føde et sted der folk er snille uten at du ber om det...
It's all about me Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #25 Skrevet 17. juli 2008 Var ikke helt planlagt da, men ble litt provosert da ene jm'en lo av meg og da var det gjort )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå