Gå til innhold

nå er jeg så siiiint! helsikens NAV

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var tidlig ute med søknaden min om overgangsstønad til nav. var vel i begynnelsen av mars. har termin 22 august å skulle egentlig få pengene 2 mnd før. nemlig 22 juni. ringte de rundt den tiden men da holdt de enda på med søknaden min. men at de regnet med at den var ferdig rundt 6 juli. ringte igjen rundt 8 juli men da var saksbehandleren min på ferie så om jeg ringte igjen den 14 ville hun være tilbake å helt sikkert ferdig med behandlingen. ( skulle tro de gjorde seg ferdig med en sak før de reiste på ferie...) men uansett.. ringte dem nå nettopp bare for å finne ut at de enda hadde den under behandling. ble rimelig irritert å fortalte dem hva jeg var blitt lovet å at jeg hadde vært tidlig ute med søknaden min. så det var ingen unnskyldning. da ga de seg litt å sa at nå skulle de behandle den som en hastesak. jippi tenkte jeg. da er vel den ferdig i morgen eller et par dager? men NEIDA. jeg skal ringe igjen om 1,5 uke!! å da kaller de det hastesak?? er det ikke bare å stemple å signere då? kjenner hormonene koker over nå.. når de har holdt på med den siden mars, skjønner jeg virkelig ikke hvorfor de trenger 1,5 uke til.... noen flere som har lignende erfariger med nav eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg leverte søknad i februar. Tenkte at jeg da var tidlig ute og de da ville være ferdig i god tid før.. Men de er fortsatt ikke ferdige med å behandle den og jeg har termin 2 august. Så jeg skal egentlig få utbetalt penger den 25 juli... Blir spennende å se. hehe

Skrevet

Jeg søkte for ett par uker siden, og da jeg snakket med nav sa de at det kunne ta litt ekstra tid nå på sommern, men jeg fikk i dag brev der det står at jeg får utbetalt første gang i august.

får håpe du får det snart da.

Skrevet

oj du fikk fort svar må jeg si. siden du søkte for bare noen uker siden. jeg har jo måttet vente i flere mnd:( ja får håpe pengene kommer snart... *krysser fingrene*:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...