Mammasin Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Noen ideer til hva jeg kan ta med til mat.. Alle ideer taes imot med takk:-) Henter lille go` i barnehagen først og så møte han..Hun skal altså være med. Noen forslag til hva vi kan gjøre, spise eller ligenende?
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 engangsgrill, pølser og lomper og potetsalat og ketchup. det pleier vi å ha når barna er med. uten barn så ville jeg nok disket opp med kokte egg, deilig pålegg og nystekte rundstykker. drikke er alt ettersom hva dere liker og så ville jeg hatt med en boks med fruktsalat og evt litt vaniljesaus ha en fin dag i parken !
*SamSung* Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Eller hva med å kjøpe loff, og jordbær? Elsker loff med jordbær på Eller loff med grillet kylling og majones? (mer klin da) men da vi er på piknik bruker vi å ha med en kurv med loff, mozella-brus, en eller kurver med jordær, bittelitte sukker på boks, og litt frukt som kos etterpå. Som vannmelon og ananas og bringebær:) Orker ikke grilling, er litt lei nå Hehe bor med en grillglad gutt! Så orker jeg ikke røyken i ansiktet osv
Mammasin Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2008 :-) takk for det. Det blir etter jobb idag, så litt middag er nok bra, samboeren ELSKER pølser så ja jeg tror det må bli det.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 pakk en kurv med mat du vet mannen liker salat, baguetter, vafler o.l. er godt å ha med på tur. husk teppe å sitte på, og ta med noe å leke med, en ball e.l. som lille jenta liker å leke med kanskje det er endre å mate der? huske brød til de?! kose dere på tur i parken
Mammasin Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2008 Det var et deilig forslag, lille mygg elsker jordbær. Og så sant med røyk i fleisen:-) Men vi har bare grillet et par ganger og enda ikke pølser..hmm..tenke litt til:-) Og jeg fikk lyst på kylling jeg nå............!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå