Gå til innhold

Siste dagen min her inne :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da nærmer tiden seg for at jeg skal humpe over på 3 trim... I morgen begynner jeg på siste innspurt. Det vil si er vel egentlig en sånn "gråsonedag" i morgen, er jo ikke 28+1 før lørdag. Men, som andre sikkert har gjort før meg hoppe jeg over på 28+0 :-)

Har hatt en fin tid her inne på 2 trim, veldig hyggelige damer her inne :-)

De to siste månedene av graviditeten har vært helt strålende. Lille prinsessen er veldig aktiv, og søker kontakt med meg både i tide og utide ( i utide vil si..klokken 2-3 om natten, hun er lys våken og i full sving med ulike akrobatiske øveleser, jeg er dødstrøtt og skal stå opp ikke mange timene etterpå fordi jeg skal på jobb...), men for all del, er utrolig takknemlig for lille nurket, og all spark/bevegelse.

Magen er blitt stor, (er selv ganske liten, så den virker kanskje større av den grunn) føler meg som en strandet hval til tider. Fikk tidlig

hyperemesis, kastet opp 8-10 ganger om dagen til jeg var 15-16 uker på vei. Så gikk ned noen kilo i starten, men de kom fort på igjen etter et par akupunkturbehandlinger.

Ellers er formen fin, gleder meg til å ta fatt på siste innspurt. Ser fram til å bli kjent med jenta mi, håper tiden går fort nå :-)

Lykke til videre alle sammen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei.... vi to har jo termin på samme dato vi:) Skal egentlig over på lørdag men sniker hodet forsiktig inn på 3 i morgen jeg også...(27+6 i dag) Sinnsykt at vi nå er i den aller siste etappen her!!!! 3 TRIMESTER!!! WOW... Ønsker alle som kommer inn på 3 litt seinere lykke til jeg også. håper tiden går like fort for dere:) Og at dere får et fortsatt fint svangerskap... Vi snakkes blandt fødsler og annet galskap(HJELP....)

Skrevet

Husker jeg ikk helt feil, venter du også ei jente den 12 oktober :-).

Merker at tanker rundt fødselen kommer krypende nå...vet ikke om jeg er helt klar for det ennå, følels liksom så lenge ut til termin... Men, det er vel greit å være litt mentalt forberedt, i tilfelle prematurfødsel, dessuten tenker jeg (ihvertfall håper) at siste tiden skal fly avgårde. "Bare" 9 uker til permisjonen. UÆÆÆÆ !!!

Skrevet

stemmer det.venter også jente:) Har en gutt på 4 fra før og han kom en mnd før tiden så jeg håper egentlig å være litt mer forberedt på fødselen denne gangen. Men samtidig så håper eg hun kommer ca to uker før :) Ihvertfall ikke to uker etter....:) Nei har vært inne på 3 i dag og sneke litt,og det er virkelig bare fødsel det er snakk om. Er redd det trimesteret kommer til å vare veeeeeldig lenge siden det blir snakket så mye om fødsel fra første stund lissom. Men har vi klart 1 og 2 skal vi jammen klare 3 og:) He he...

Skrevet

Jeg tror kanskje jenta kommer før termin, mens termin er 20.sept, mens UL termin er 12 oktober...så blir spennende å se hva som er mest "riktig". Både på vekstkontroll i uke 24 og 3D UL i uke 26 ble det kommentert at hun lå over gjennomsnittet, så... så lenge hun ikke blir altfor prematur.. Er selv prematurbarn, så det er mulig at jeg selv får prematurt, selv om det er ingenting som tilsier det ennå.

Vi snakkes på "andre siden" =)

Skrevet

Lykke til i 3 tri. heldige du:)

Skrevet

Følger etter om 3 dager :) Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer med fullgått 2.trimester, ønsker deg masse lykke til i 3.trimester :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...