Gå til innhold

DVD spiller i bil....

lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har en gutt på 1 år som hater å kjøre bil. han har aldri likt det. virker som at han ikke klarer å sitte i ro å kjede seg litt. prøver å gi han ting, lekser osv. men blir fort lei og kaster de.

jeg sitter bak sammen med han men det hjelper ikke. han klager, griner, sutrer osv. hele tiden. og det er slitsomt når vi reiser til familien min i sverige,, tar 4 timer.

Han sitter bakovervendt.

Tror dere han vil ha glede av dvd spiller allerede nå som 1 åring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Her fikk lillegutt DVD spiller av oss til ettårsdagen sin.

Og den har vært gull verdt fra dag 1.

Skjønner ikke så mye av filmene til å begynne med, men lot han se på filmer med fine farger og masse bevegelser.

Nemo og Ozie Booe var de to første slagerene.

Løp og kjøp.

Skrevet

Ser han på TV hjemme da? Hva med musikk? :)

Jeg tror jeg har lest et sted at sånne dvd/tv-skjermer i bilen ikke er til å anbefale hvis de bare er festet rundt nakkestøtta (altså ikke innebygd), for hvis dere krasjer så ville den knuse ansiktet til han foran eller bak.. Kun noe jeg har lest et sted:) Men husker ikke alt ekstakt.

:) Kan han ikke sitte foran å få se litt? ;)

Skrevet

vi har airbag frem..... håer det blir bedre når lillebror skal sitte bak sammen med han. han kommer i oktober.

musikk funker ikke.

Han ser litt på tv hjemme ja, sånn barnetv for de minste.... kanskje verdt et forsøk.

Skrevet

Det har vært noe skriv om festene ja, men det finnes godkjente fester også.

Skjerm imellom setene foran er farlig, stativ til skjerm festet med borrelås rundt nakkestøtten og skjermen klikket på der igjen er sikkert.

Skrevet

Da er det verdt et forsøk ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...