metaMORfose Skrevet 25. juli 2008 #26 Skrevet 25. juli 2008 Som min 9 åring sier - jeg er ikke ung lenger.. )) Født i 1976.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. juli 2008 #28 Skrevet 25. juli 2008 Nei vi drar på åra..hehe.. Jeg er 31, føler meg ikke så gammel egentlig. Men får jo passet på skrevet av barn inniblandt.. Da blir egoet mitt gansge fort trykt ned hehe..
Northernlights Skrevet 26. juli 2008 #35 Skrevet 26. juli 2008 Jeg er 42, så da er jeg eldst? uffda =o)
alleminesmå Skrevet 26. juli 2008 #39 Skrevet 26. juli 2008 33år snart 34 Du må gjerne stemme : https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=13&sortby=votes#3590
mamma til 3 søte små Skrevet 26. juli 2008 #40 Skrevet 26. juli 2008 blir 28 i oktober har bursdag først av alle oss 5 i familien
lklk Skrevet 26. juli 2008 #41 Skrevet 26. juli 2008 Jeg er 35. Huff - årene går fort når man får barn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå