Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-)

Helt ny her, og aldri skrevet her før, men har allerede fått svar på endel ved å lese her inne... Alle er så flinke å svare hverandre:-D

 

Jeg skulle hatt mensen i helgen som var, men den er ikke kommet... - tror jeg??? -For jeg begynte såvidt å blø litt på søndag under samleie, men det var det. Deretter kom det litt blod tirsdag kveld, et par dråper igår og det samme idag. Litt menssmerter og ømme bryst, men jeg skulle egentlig ha vridd meg i smerter nå ift hvordan mine menssmerter vanligvis er.

 

Kan jeg være gravid...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan jo det. :) Har du testa?

 

Jeg blødde som deg en dråpe under samleie mandag. Og så en dråpe eller to i går kveld, men ingen smerter. Jeg blør ikke nå heller. Og jeg kjenner det veldig godt når mensen er i gang.

 

Jeg har testa negativt da, så tror bare mensen er på vei.

Skrevet

Jeg testa fredag og den var negativ, men ikke etter det.. Tror jeg skal teste imorgen igjen jeg:-)

 

Lykke til til oss da:-D

Skrevet

Ja, test igjen:) Test nå? så får jeg vite ? he he:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...