Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg til København for 2. gang, så nå er det bare denne laaange ventetiden igjen :) Tror neppe jeg greier å vente i 14 dager med å teste, tålmodighet er ikke min sterkeste side når det gjelder enkelte ting he he...

Er det noen av dere som har blødd etter inseminering? Jeg gjorde ikke det første gangen, men denne gangen har jeg småblødd litt helt til utpå dagen idag. Ble insem. igår kveld.

Lykke til alle sammen, må det bli mange positive tester framover!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har noen spenndende dager foran deg..

Jeg blødde ikke noe selv etter inseminasjonen, men ble gjort oppmerksom på at det var veldig vanlig.

Lykke til med ventetiden!

Skrevet

Hei, spennende! Som inspirasjon kan jeg fortelle at jeg selv ble gravid på 2. inseminasjon(Stork) og er nå 15 uker på vei. Jeg blødde samme dag som inseminasjon og et par dager etterpå var det brun utflod.

Lykke til!

Skrevet

heisan.

da er du ikke langt bak meg i løypa:)

sitter å tvinner tommeltotter for at tiden frem mot testingen skal gå fortere...

ang blødninger så har jeg bestandig blødd fra 1-3 dager ved hver inseminasjon. ikke mye, men litt har det jo kommet. dette er visst helt normalt;)

vi satser på mange gine kryss og blå streker fremover ja:**) lykke til

Skrevet

Spennende - gleder meg til å høre - håper virkelig det går nå, siden alt klaffet så bra! Det tar jeg som ett godt tegn!

Skrevet

Hei

Så godt å høre at det er flere som har småblødd litt :) Er veldig utålmodig når det gjelder testing denne gangen! Var så vidt jeg ikke kastet bort en idag, men det er jo alt for tidlig. Kjenner jo alle slags symptomer, men er nok bare ønsketenkning, he he....

Når har du IKM? Jeg har ikke før den 30 juli.

Skrevet

Krysser fingrene for at det er din tur denne gangen.

Skrevet

Lykke lykke til..

Klemmer

Skrevet

Velkommen som ruger - du går en spennende tid i møte nå :-)

Skrevet

Takk for alle lykkeønskninger :) Jeg venter i spenning, nærmer seg testedag nå.

Skrevet

har desverre ikke IKM før 29.. så da tester jeg dagen før deg:)

vi får satse på to på rad da;) **)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...