Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Lurer veldig på hvordan han ligger inni der nå, magen min er helt skjev her jeg sitter! Ser rart ut. Han sitter egentlig i skrått seteleie (hodet opp mot høyre ribbensbue og rumpa ned mot venstre lyske), men nå lurer jeg på om han har kravlet seg nesten på tvers i magen? Ser helt komisk ut. Skal til kontroll hos jordmor i morgen tidlig så jeg er spent nå. Har forsøkt å snu ham for noen uker tilbake, og det gikk ikke.... Kanskje han klarer selv?
Ella78 m/ A&M Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Hehe, så rart. Håper han snur seg selv.... Magen min er også skjev, lillegutt ligger med hodet ned og ryggen mot min venstre side. Det har han gjort lenge, så jeg har liksom blitt vant til det. Ser ganske underlig ut til tider....
Edelweis Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 kanskje han prøver og legge seg med hode nede da. må være litt obs på at han kanskje legger seg til i tverrleie da. slik at hode ligger ut mot siden og rompa på andre siden av magen, for da kan man ikke føde. håper han snur seg med hode nede da=)
lykketreff:-) Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Tenk om han snur seg nå i tolvte time! Så spennende! Og kanskje litt skummelt...? Det kan ikke være at han bare "romsterer" litt ekstra, da? Det er jo passe trangt nå.. Her ligger ungen med ryggen og rumpa ut mot venstre og når hun sparker eller trykker til, buler magen veldig på den ene sida. Det varer ikke så lenge, kanskje bare en halv time eller noe. Er magen din fortsatt skjev?
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2008 Hehe, du har nok helt rett "lykketreff", det var bare litt romstering, men det så veldig snålt ut en stund! Nå har magen fått tilbake vannmelon-fasong igjen. Og jeg kjenner hodet trykke mot magesekken og den velkjente halsbrannen :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå