Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare MÅ ha denne her, den er så sinnsykt søt, men jeg lurer på om den vil være varm nok (for varm??) i vinter, Nov-Des.?

Hva tror dere? Er pels og velour varmt nok istedet for vinterdress/ull eller trenger man en ordentlig vinterpose i tillegg?

Jeg tenkte å ha vanlig vogndyne og et ullpledd over der, men vet ikke om det er nok, bare HELT i starten på vei hjem fra sykehuset for eksempel.

http://www.mamasandpapas.co.uk/product-fur-pramsuit/s0003714/type-s/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nommin, så søøøt :D

Kunne faktisk jeg også tenkt meg, noen som tror om det er varme nok?

Hvilken størrelse går du for i såfall?

Skrevet

Jeg lurte litt på 62, slik at den kan brukes litt lenger ivertfall....

Skrevet

Er jo egentlig ikke vits å kjøpe dress i pittepittesmått.. for babyer vokser jo så fort.. og gjør ikke noe om dressen er litt for stor den første mnd.. det er jo for å ha på fram og tilbake og ute i vogna uansett..

Skrevet

Tenker umiddelbart at den bar kjempefin,men ikke nok med pledd og vanlig dyne..du trenger vel vognpose i vogna på vinteren..??

Hvor bor du?

Skrevet

Glemte å si i begynnelsen av november lurer jeg på om ikke dyne og ullpledd er nok, men det er jo ikke godt å si hva slags temperatur det er i november heller alltid i Oslo.

Skrevet

Hedda er født i februar, men jeg tenker at min kommende desembergutt vil få en lignende startgarderobe som ho hadde. Og en mellomtykk velour\ulldress er en nødvendighet syns jeg!

Kanskje ikke mest nødvendig i vogna, da blir han pakket godt inn i vognpose og pledd. Men ut og inn av bilen, inn på butikken, en kort spasertur til postkassa osv...

Vi brukte dressen mye på Hedda, ho hadde både str 50, 56 og 62 før våren kom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...