Mammapudding Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Eller er det en kontroll mnd etterpå også? Husker HS sa da hun fikk sprøyte sist at nå skulle hun ikke ha neste før hun var 1 år..men er det 1 årskontroll også?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Det er 1 årskontroll ja og det er da de skal ha sprøyte igjen ja !
lengter daler ned i skjul... Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 vi skal ha 1 års kontroll og sprøyte samtidig vi....
Mammapudding Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2008 Ok, takk:) Skal på 11 mnd kontroll på mandag og begynte å tenke på dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå