Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte førstemann et par dager før termin, og er spent på om denne kommer før eller etter. Har termin 30.08, men det hadde vært greit om babyen kom i august, så er h*n med på hovedopptaket til barnehage neste år. Syens så mange går over tiden med andre mann selv om første kom før termin. Hva slags erfaring har dere som har født to eller flere før? Vet at babyen min kommer når den kommer, men var litt nysgjerrig på andres erfaring :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,,

Min første kom 9 dager før terminen og min andre kom 12 dager før terminen, så nå har jeg termin samme dato som den den 30.08, og tror at hun kommer 15 dager før..

Så jeg tror at det er et mønster i det jeg da..

En annen venninne av meg fødte 4 uker før med førstemann, så 8 uker med andre mann..

På hvilket sykehus skal du føde??

Jeg på UL, post A.

Har du forresten fått vekstestimert barnet ditt??

Jeg fikk det i uke 32 + 6 dager og da veide hun 2,4 kilo.

Gøy å høre om andre også:)

Skrevet

Jeg har bare ett barn, så har ikke erfaring på hvordan det er andre gang, men jeg har fått inntrykk av at mange som får første litt før termin også gjør det med andremann.

Skrevet

Hei!

Jeg skal også føde på UL (Det er Ullevål du mener?), men på ABC klinikken. Jeg har ikke fått annen vekstestimering enn at jordmor på nest siste kontroll mente babyen er ganske gjennomsnitlig. Men hun kjente jo bare utenpå magen. Har du hatt Ultralyd for estimering? Får håpe h*n kommer noen dager før termin :-) Kanskje vi treffes i kantina med hver vår rullende babyseng og bredbeint gange :-)

Skrevet

Jeg fødte første 6 dager før,andre på termin dag og nå har jeg 4 dager igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...