Sessa ruger igjen... Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Våknet til 3 mld på mobilen, mamma har ringt og sv.mor sender mld. Mamma og sv.mor blir bombadert av telefoner fra slekt og venner. Jeg hadde jo regnet med å gå over denne gangen også, så jeg stresser ikke, men jeg blir jo litt overrasket over at folk tror de ikke skal bli informert når noe skjer! hehe
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 17. juli 2008 kanskje "å mase", eller...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Ja, og ikke minst alt peset du får fra oss her inne, hihi ;o) Men jeg kjenner følelsen; svigermor begynte vel noen uker før termin (og jeg gikk 10 dager over) å starte enhver samtale/telefonsamtale med "kjenner du noe?". Til tross for at jeg gav beskjed om at "skjer det noe så er dere de første til å få vite noe".
Shabby Cheap Chic Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Hehe sånn hadde jeg det å.. Men trodde ikke du var her i dag.. Hihi.. Sorry måtte bare...
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Det der husker jeg også, og hvis jeg ikke svarte med en gang, gikk alarmen! Da var alle sikker på at fødselen var igang! Ble like skuffet hver gang jeg ringte opp og forklarte at jeg bare dusjet eller hva no jeg en drev med;)
suseduse Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 jeg gikk 17 dager over sist, og den som var værst da var samboeren min! han var overbevist om at jeg kom til å glemme å ringe han i kampens hete, og dra å føde uten han hehe ringte minst 3 ganger om dagen, og svarte jeg ikke fikk han helt hetta! er kjipt å gå på overtid, og hvertfall når folk maser, men viser jo bare at de bryr seg (selv om de gjerne kunne brydd seg litt mindre hehe)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Huff.... Har all verdens medfølelse for deg ja!!! Her begynte de 1 mnd før termin til meg og jeg fødte på den 11 dagen over! Snakk om å være drittlei av mas!! Skrev rett og slett på msn på over skrifta at "nei jeg har IKKE født enda og svarer jeg ikke så kan det faktisk hende jeg kun er i butikken"!!! Holdt på å gå i ståk jeg.......
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. juli 2008 I og med at jeg gikk over sist også så tror jeg folk er litt roligere nå enn sist, og det å bli etterlyst her inne er i grunnen bare kos. Betyr jo bare at dere bryr dere det! Men likevel... litt rart at slekta er mer utålmodig enn oss.
Mamma til to tette Skrevet 17. juli 2008 #9 Skrevet 17. juli 2008 Jeg skjønte heller ikke at folk maste så mye, hadde et rush av telefoner fra inn og utland på termindato. Og folk gjentok gang på gang "jeg må få beskjed når det skjer noe". Da gikk det opp for meg at de faktisk forventet å få en lyd når fødselen startet ,-) Det var altså ikke nok å få vite noe når det var over, neida de skulle vite når vannet gikk og når de kunne gå rundt og vente. Vittigste var at siden jeg fødte i sete så gikk vannet og så tok riene til først 6 timer senere så de nærmeste fikk gooood tid til å forberede seg. I epiduralrus sendte jeg t.o.m meldinger til min mor ved 7-8-9-10 cm åpning he he. Hun trodde det var rablet for meg og skjønte ikke helt hvordan jeg hadde sjanse til å sende meldinger...
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #10 Skrevet 17. juli 2008 Husker det der :-P Gikk 10 og 11 dager over med mine to... :-S For et mas!
~sjiraff~ Skrevet 17. juli 2008 #11 Skrevet 17. juli 2008 Da er det alltid like morsomt å ikke ta tlf og bruke laaang tid på å svare på sms ;o) Og allier deg med din kjære, som da heller ikke svarer tlf. Haha... da blir folk stressa da )
line_n & sara Skrevet 17. juli 2008 #12 Skrevet 17. juli 2008 uff, ja, kjenner til dette! neste gang setter jeg den offentlige termindatoen to uker etter den reelle! nyt tiden, tiltross for overtia! nå kan du ligge på sofan og slappe av, før det braker løs! og skru av mobilen!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 17. juli 2008 #13 Skrevet 17. juli 2008 Samme her, og jeg har ikke passert termindatoen engang Tror folk virkelig ikke at vi kommer til å informere dem?! Hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå