påtjukken Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 eg lurte på dette WY:) kan noen fortelle meg litt om dei.. hvordan dei funker osv... hvor mange og hvor ofte tok du? hele syklusen? hvor fort ble du gravid? osv.. håper på mange svar fra mange forskjellige som kan noe om dette og har erfaring, eller tar det no:) på forhand takk:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 jeg prøvde 2 år før jeg fikk datteren min, og har nå prøvd over 1,5 år med nr.2. jeg har aldri villet brukt det fordi at det viser seg at den kan brukes på så mange forskjellige måter. dersom man bruker den feil (i forhold til seg selv), så kan den virke som prevansjon. Men jeg har hørt noen har lykkes med den, den skal være god i forhold til å regulere sykluser osv...Personlig så hadde jeg ikke begynnt å bruke noe slit dersom man ikke har prøvd lenge, plutselig så har man tulla til hele syklusen. Men dersom du ønsker å bruke dette, så er det bare å hoppe i det. vet om flere som har lykkes. Lykke til
påtjukken Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2008 takk for svar.. har hørt forskjellige ting om den eg og, det er derfor eg vil høre erfaringer og hva folk vet om den før eg begynner.. syklusen min er visst ikkje som den skal no uansett så tror kje eg klarer å tulle den så mye mer til.. me brukte nesten 1 år på dattera vår.. får no se kva er gjør...
monca*84*j12 Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 hei hei... jeg tar WJ denne mnd.. starta forigje mens... jeg har så inni hampen tullete syklus at jeg kan ikke rote mer til heller... så har tenkt shit heller... er veldig spent på hvordan det går... viser seg mot neste helg.. om tanta kommer eller ikke....kommer hu er det et under uansett.. for da kommer hu 4 uker etter siste mens... og da har det hatt sin effekt... Jeg tar hver dag.... her trur jeg bare man må kjangse litt og prøve seg frem... lykke til uansett hva du bestemmer deg for=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå