annn1 Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Kaller det for uoffisielle dato pga legen min mener at denne datoen burde hvert terminen min,mens kvinneklinikken mener den ska være 21 juli etter ultra....problemet er bare at eg går til privat lege,så eg får ultra ved hvert legetime....hun sa også 25 på min sønn,mens kk sa 17 og han kom den 25....hun(legen min) pleier ikke å bomme på termin datoer sier hun I det siste har eg hat sykt mye rier,veldig mye utflod,stråle smerte oppover hele ryggen,veldig trykk og press nedentil,stikkninger i underlivet og en følese at noen kutter meg med en skarp kniv... I går løp eg på do å tisset stadig vekk,ikke mye som kom (vi snakker nesten dråper her)men hadde likavel følesen at eg holdt på å tisse meg ut hele tiden.bare eg beveget meg fikk jeg kraftige rier og gikk rundt å va små kvalm hele dagen. Så opptimisten meg gikk å lå meg tidlig i går,begynte med kraftige rier kl 23 og de holdt på til kl 02...då måtte eg løpe på do å gi hals...rien stoppet kl 02:30 og etter det har det bare vært litt murring kl 08 i morges....så en skuffende natt,inngen småtroll på meg enda...får vel trøste meg med at dagen er ikke over enda )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå