Gjest Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Mini har våknet en del i natt, hostet og vært tett i nesen. Ingen feber! Er fremdeles tett i nesen og hoster, men fremdeles ingen feber og allmenn tilstanden er helt fin. Ville dere likevel holdt dere inne? Været er ikke helt det beste her i dag!
*SamSung* Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Så lenge ikke barnet har feber ville jeg tatt med barnet ut en liten tur.. Det er jo sommer:) Og ikke bitetene 10 minus..
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Det tenker jeg også, er ikke kadt, men regner en del.
*SamSung* Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Da ville jeg tatt på litt varme klær og regntøy Eller bare ventet til det slutta å regne litt? Hva med en gåtur i vogna? For barne er dagen ganske lang.. og lengre blir den jo hvis de skal være inne, da de ikke er ordenlig syke, for da orker man helst ikke å være så aktiv og heller bare vil slappe av:)
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 Enig, er nok bare litt var, hadde rs virus da han var mindre, vil ikke ha det igjen. Men vært bra i måneder nå.
*SamSung* Skrevet 17. juli 2008 #7 Skrevet 17. juli 2008 Huff da:/ Men hvis hun ble frisk at viruset, så er hun imun mot det viruset nå? Du får se an været og jenta di:D
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 Er nok ikke det, de som har hatt det så små, kan lettere få det tilbake, men samtidig vil jeg ikke være helt overhysterisk heller. Jeg ser været litt ann ja, og tar nok en tur ut når det er opphold! Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå