*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Kusina mi har fått ny baby og jeg har lyst til å kjøpe noe koselig å ha med både til henne og babyen. Hva pleier dere å kjøpe?
Mammasin Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Baby ullpledd er min favoritt:-) Men spørs jo på prisen..
Banshee Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Jeg pleier handle utstyr og klær til småttisene og sjokolade, blad og annet som jeg vet mamma'n kanskje sitter på rommet og ønsker seg. Blomster sender jeg som regel også
giggsi Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 Det beste jeg fikk var: hjemmestrikket ullteppe til ungen Hjemmelaget kaffe og gode smørbrød som mamma kom med. Jeg var leeeeenge på sykehuset da,og var ganske lei den samme maten hver dag. Ellers fikk jeg kjempe masse fint og ble glad for alt.
celodi Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 Til babyen er det fint med pledd,gode vaskekluter,en fin myk hånduk. De fleste kjøper klær og leker..Er jo supert det også,,men litt gøy og gi noe annet også=) Jeg fikk en fin ekse med shampo,balsam,såpe,lipgloss,maskara,et blad og noe godt.Det satt jeg stor pris på=)
dama Skrevet 17. juli 2008 #6 Skrevet 17. juli 2008 div produkter fra body shop feks.. body scrub, til å vaske av seg fødselen, og en hel haug med deilig lukter.. i form av kremer og shampo, balsam osv osv før hver fødsel stakk jeg innom body shop og handlet for en 7-800 kr til meg selv.. veldig deilig å kunne gi seg selv en sånn behandling like etter fødsel
*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 17. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2008 Takk for gode forslag! Keep'em comming .... )
La Perla Skrevet 17. juli 2008 #8 Skrevet 17. juli 2008 De to tingene jeg ble mest glad for var: Hjemmestrikket nøstebarnteppe til babyen. Fersk hjemmebakt hvetekrans, levert rykende varm på døren rett etter at vi hadde kommet hjem fra klinikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå