Gjest Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 kjenner dere mye bevegelse rett ovenfor skambenet?han ligger med hodet ned her hos meg,å likevel kjenner jeg d heeelt der nede.. helt merklig følelse..å jeg tror han kanskje har skrudd seg lenger ned i bekkenet for jeg kjenner myyye mer til de stikkningene oppi underlivet.. har hatt en del murringer bak i ryggen og magen,samt mye kynnere.. vi skal på tur på mandag..så d jeg lurer litt på..er om jeg rett og slett skal ta kontakt m føden for å komme til en liten sjekk ,bare for å se at alt er som d skal være..har ikke gått til kontroll hos jm på flere uker å d er ennå en del uker igjen til jeg skal til hu..jeg bor 3 kvarter fra sykehuset,men skal den vei i dag,..kanskje jeg bare skulle hørt om jeg kunne kommet inn en tur før jeg reiste på tur..hmmm hva hadde dere gjordt?
L@boline Skrevet 17. juli 2008 #2 Skrevet 17. juli 2008 Hei! Kjenner mye bevegelse der jeg og ja. Er vel hodet som vrir seg? Kjenner vel mye over alt egentlig :-) Mye press nedover, serlig om natta, og masse kynnere. Tror nok det er helt vanlig. Vi har termin samme dag.Vi drar på tur til søndag, men jeg regner med at babyen holder seg der den er en stund til så jeg er ikke bekymra. Skal du langt da? Med 6 uker igjen er det vel ikke så stor sjans for at du føder ennå, men det er jo bare å ta en telefon hvis du er usikker. Det er i alle fall ikke uvanlig med mye murring og kynnere når vi er kommet så langt som vi er nå :-) God tur!
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #3 Skrevet 17. juli 2008 Jeg kjenner veldig mye grafsing der nede. Kan det være hendene? Nå vet jeg riktignok ikke sikkert om han ligger med hodet ned, men jeg tror det. Jeg har også veldig mye kynnere, og jeg er så støl i magen! Kanskje lurt å sjekke før ferien? Et annet spørsmål: Er det farlig at buksene strammer helt nede ved skambenet? Det er jo umulig å finne noe som ikke strammer, da må jeg gå uten underbukse under skjørt, og selv et elastisk skjørt strammer jo?!
Gjest Skrevet 17. juli 2008 #4 Skrevet 17. juli 2008 takk for svar..dere har nok rett..sannsynligheten for å føde 6 uker for tidlig er jo ganske liten hehe nei jeg er kanskje litt nyskjerrig og når jeg tenker meg om..om d har begynnt å modnest eller noe ehh hehe..nei jeg får bare sette meg til ro med at dette er helt vanlig;) jeg satser på et plopp:d er ikke farlig for babyen at d strammer ..d er vel helst deg selv som d er ubehagelig for..
NormaJean Skrevet 17. juli 2008 #5 Skrevet 17. juli 2008 jeg kjenner mer og mer bevegelse nedi den "regionen" ja;) hehe. JM har sjekket og babyen er nesten helt festet, knappt bevegbart hode som hun sa. Håper han synker litt lenger ned da, har så vondt i ribbeina, rumpa ligger og gnager så jævlig sammen med masse spark. litt sliten kan man si;) Men siden han ligger så godt til er det ikke rart at jeg har fått de værste åreknutene i samme "region";) tipper trykket har økt ganske mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå