SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 17. juli 2008 #1 Skrevet 17. juli 2008 Vi hadde vel egentlig ikke tenkt til å begynne å prøve ennå, men fristelsen ble litt for stor da vi var på 4-dagers bryllupsreise på Barbados. Et barn laget på selve bryllupsreisen ville vært ganske fantastisk. Og nå når jeg regner på det, så var det rundt eggløsningstiden også. Blir spennende...
badass_suburban-mom Skrevet 18. juli 2008 #4 Skrevet 18. juli 2008 Hadde jo vært kjempekult da! Får håpe dere fikk en fulltreffer:-) Ble gravid på selveste bryllupsnatta selv,men hadde en MA i uke 11. Har fått en datter etter den tid da,men surmuler fortsatt litt over at det gikk skeis med bryllupsnatt-barnet! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå